دیر اداره ارتباطات و امور بین الملل و سخنگوی شهرداری استان

بهره برداری از ۸ طرح شاخص مدیریت شهری شهرداری قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری تا یک ماه آینده در شهر قزوین راه اندازی می‌شود
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری تا یک ماه آینده در شهر قزوین راه اندازی می‌شود
کد خبر: ۱۳۱۱۸۷۶

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای ترافیک گفت: طلسم ۱۰ ساله برای ثبت تخلفات آنلاین و تجهیزات الکترونیکی مانیتورینگ شهرداری قزوین شکسته شد و با توجه به سرمایه گذاری انجام شده ظرف یک ماه آینده این کار انجام می‌شود و در عید فطر محل نصب مشخص و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرخزاد با اشاره به اجرای پروژه نسیم شمال افزود: قرار بود یک سوم از هزینه اجرایی این طرح از محل سهمیه قیر پرداخت شود، اما به دلیل محدودیت‌های قانونی که ایجاد شد فعلا این تعهد انجام نشده است به محض اینکه مصوبه شورای نگهبان برگردد و سهمیه قیر را بدهند این مبلغ پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: نصب دوربین در نقاط حساس را نیز در شورای برنامه‌ریزی استان پیگیری خواهیم کرد تا در شهر‌های مختلف دوربین‌های نظارتی نصب شود البته برای این موضوع در شهرداری قزوین نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

فرخزاد یادآور شد: ادامه نصب گاردریل‌ها در مسیر پرتردد قزوین-کورانه در حال انجام است و همچنین تلاش می‌شود نواقص ورودی‌های استان شناسایی و اصلاح شود.

وی تاکید کرد:روشنایی‌های بین راهی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و برای ایمنی راه‌های روستایی نیز تدبیر شود چرا که تصادفات جاده‌های روستایی افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعیین نهایی جانمایی میدان میوه و تره بار و اجرای آن از حجم ترافیک درون شهری قزوین کاسته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها