فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در قالب هشت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فروردین ماه سال جاری۲۰۴ سارق دستگیر و ۳۶۴ فقره انواع سرقت کشف شده است.
کد خبر: ۱۳۱۱۷۹۸

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سرهنگ عباس دولتشاهی افزود:  در این مدت هشت عامل تیراندازی که به دلایل اختلافات اقدام به تیراندازی کرده بودند دستگیر و ۲۶ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری  فاقد مجوز کشف شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین در بحث مبارزه با سوداگران مرگ ۱۳ خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی  یک هزار و ۷۳۶ عدد انواع قرص های روانگردان وغیره کشف و در همین مدت نیز ۲۳۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در این راستا ۱۴۱ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی نیزپس از دستگیری تحویل دستگاه های مربوطه شدند و در بحث برخورد با خودروها و موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش ۴۹۷ دستگاه توقیف و اعمال قانون شدند.
 
وی ادامه داد: در راستای مبارزه با مفسدان اقتصادی ۹ محموله کالای قاچاق شامل دارو و تجهیزات پزشکی، لوازم برقی و خانگی، پارچه و سیگار به ارزش ۱۱ میلیارد ریال بهمراه خودرو و ۹ نفر تحویل مراجع ذی صلاح شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها