مدیرعامل شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه با بیان اینکه آمار مسافران در شرایط عادی قبل از شیوع ويروس کرونا روزانه دو میلیون مسافر بود افزود: در حال حاضر حجم تردد مسافر این ناوگان روزانه از مرز ۸۰۰ هزار مسافر عبور کرده است.
کد خبر: ۱۳۱۱۷۲۶

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، فرنوش نوبخت افزود: در ايام نوروز متروی تهران روزانه به طور ميانگين بيش از ۲۸۰ هزار مسافر را جابجا كرد و پس از تعطیلات نوروزی در اولين روز كاري میزان مسافران به ۴۴۱ هزار و ۴۸۱ مسافر رسيد كه نسبت به سال گذشته بيش از ۶۳ درصد افزايش داشته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بيان اينكه از اول فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد مسافران مترو روند افزایشي داشته است گفت: نیمه دوم فرودين ماه ۱۴۰۰ ميزان مسافران نسبت به نيمه اول با۳۱ درصد افزايش به ۸۹۸ هزارو ۷۵۱ مسافر رسيد.

نوبخت در ادامه با اشاره به اينكه فروردين ماه سال گذشته متروی تهران ۶ میلیون و ۳۰۰هزار مسافر را جابجا كرد گفت: امسال تا ۲۷ فروردین ماه ۱۳ميليون و ۳۳۶ هزارو ۲۹۶ مسافر با متروي تهران جابجا شده اندكه نشان از افزايش بيش از دو برابري دارد.

مدير عامل شركت بهره برداري متروی تهران و حومه با تاكيد بر اينكه سرفاصله حركت قطارها طي سه سال گذشته 29 مرحله كاهش يافته افزود: در حال حاضر خطوط يك و چهار با 3 و نيم دقيقه،  خط دو با 3 دقيقه، خط سه 6 دقيقه، خط پنج 15 دقيقه و در خط هفت هر ۱۰ دقيقه مسافرگيري دارد، همچنين با راه اندازی دو ایستگاه مرزداران و شهرك آزمايش در خط شش سر فاصله این محدوده نيز همانند ايستگاه های خط شش به پانزده دقیقه کاهش می یابد.

وي با بیان اینکه در ۱۴ ماه گذشته متروی تهران و حومه بدون هيچ وقفه اي در روزهاي تعطيل و غير تعطيل خدمت رسانی به شهروندان داشته خاطرنشان كرد: این ناوگان با تمام ظرفیت در خطوط هفتگانه مترو در حال سرويس دهي است.

مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه افزود: در ۱۳۷ ایستگاه متروي تهران و حومه ضدعفونی کردن ايستگاه ها و واگن های مترو نیز طبق برنامه در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها