مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام عنوان کرد

ایلام ، پیشرو در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: طرح ۳۰۷۰ با هدف کاهش مراجعات حضوری و رضایت بیمه شدگان افراد تحت پوشش این سازمان در این استان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۱۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ دکتر علیرضا رمضانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رعایت دستورات بهداشتی و قطع زنجیره کرونا، بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات غیر حضوری این سازمان بهره مند می شوند.
 
وی افزود: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان، خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی سبب کاهش مراجعات به شعب و مراکز درمانی شده است.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام با اشاره به اجرای طرح نسخه الکترونیک، یادآور شد:این طرح یک طرح زیربنایی و ملی است که با اجرایی شدن آن ارائه خدمات غیر حضوری و به تبع آن کاهش میلیونی بار مراجعات بیمه شدگان به مراکز تامین اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
 
دکتر رمضانی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد: کادر درمان تامین اجتماعی در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان آماده خدمتگزاری به مردم است.
 
وی از نظارت کامل بر مراکز درمانی تحت پوشش جهت ارائه خدمات درمانی خبرداد و گفت: سامانه ۱۴۲۰ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان تامین اجتماعی است.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: هم اکنون ۲ بخش دولتی و دانشگاهی و مراکز خصوصی، طرف قراردارد مدیریت درمان استان هستند و تعداد خدمات غیر حضوری سازمان بیشتر در حوزه بیمه ای است، در بخش درمان نیز به دلیل  عدم مراجعه بیمار خدمات غیر حضوری ارائه نمی شود.
 
وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدمتگذار و خدمات رسان است، این سازمان مانند سایر ارگان های دولتی در ایام کرونا دچار خسارت و ضرر و زیان شده و از این امر مستثنی نبوده است.
 
دکتر رمضانی تعداد مکان های درمانی طرف قرارداد سازمان  در استان را ۳۸۲ مرکز عنوان کرد و افزود: این تعداد شامل ۲۸ پزشک عمومی، ۶۲ پزشک متخصص، ۱۹ پزشک فوق تخصص، ۲۵ دندانپزشک متخصص، ۷۵ داروخانه، ۱۸ رادیولوژی، ۱۹ سنوگرافی، ۲۳ فیزیوتراپی، ۴ سی تی اسکن، ۲ ام آر ای، ۴۹ آزمایشگاه، ۴۵ درمانگاه و ۱۳ بیمارستان است.
 
وی گفت: در حال حاضر ۲۲ پزشک عمومی، ۹ دندانپزشک، ۹ پزشک متخصص، ۶ داروساز، یک نفر پزشک آزمایشگاهی، ۳ ماما و ۲۴ پرستار در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی مشغول ارائه خدمت به بیمه شدگان  هستند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها