با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر انجام شد

افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،زمین‌لرزه‌ ای ۵/۹ ریشتری که ساعت ۱۱ :۱۱ پیش از ظهر امروز و در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین در حوالی بندر گناوه رخ داد.
کد خبر: ۱۳۱۱۳۴۸

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، زمین‌لرزه‌ ای ۵/۹ ریشتری که ساعت ۱۱ :۱۱ پیش از ظهر امروز و در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین در حوالی بندر گناوه رخ داد موجب وحشت ساکنان و اهالی این بندر شمالی استان بوشهر شد تاکنون ۵ پس لرزه داشته که بزرگترین آنها ۴/۹ریشتر اعلام شده است.

به گفته خسرو دهقانی مدیر بحران استانداری بوشهر ،این زمین لرزه در شهرستانهای دیلم ،دشتستان و بوشهر نیز احساس شده است.وی از اعزام پنج تیم ارزیاب از بندر گناوه و دیلم به ۳۰ روستا های تحت تاثیر حادثه خبر داد و هرگونه اظهار نظر درباره خسارت جانی و مالی را پس از گزارش تیم های ارزیاب موکول کرد.

اما بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تاکنون ۵ مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شده اند که حال عمومی آنها خوب ارزیابی شده است .

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار جام جم،تاکنون خسارتهایی به دیوار های منازل مسکونی و تعدادی واحد های دامداری و کشاورزی روستاهای شول، کلر، فخرآوری، گمارون وارد شده است در یکی از روستاهای گناوه تعدادی گوسفند به دلیل ریزش کوه زیر آوار تلف شدند .

اما در شهر گناوه خسارت چندانی وارد نشده است

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها