استاندار بوشهر در بازدید از روستاهای زلزله زده گناوه مطرح کرد

بناهای بنیادمسکن ساز؛ مقاوم در برابر زلزله

استاندار بوشهر در بازدید از روستاها و مناطق زلزله زده گناوه با اشاره به استحکام بناهای ساخته شده توسط بنیاد مسکن گفت: بناهایی که بنیاد مسکن ساخته و منازلی که مقاوم سازی شده به‌گونه‌ای بوده که زلزله صدمه‌ای به آن وارد نکرده است.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۹۹

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ استاندار بوشهر در بازدید از روستاها و مناطق زلزله زده گناوه با اشاره به استحکام بناهای ساخته شده توسط بنیاد مسکن گفت: بناهایی که بنیاد مسکن ساخته و منازلی که مقاوم سازی شده به‌گونه‌ای بوده که زلزله صدمه‌ای به آن وارد نکرده است.

عبدالکریم گراوند افزود: در زلزله ۵.۹ ریشتر گناوه برخی از منازل قدیمی که استحکام لازم نداشتند دچار خسارت شدند که در حال ارزیابی است.این در حالی است که شدت زلزله در گناوه به حدی بود که حتی استان‌‌های همجوار استان بوشهر آن را احساس کردند و با تماس‌های گوناگون خواستار کمک‌رسانی شدند.

گراوند تصریح کرد: اکنون تیم‌های از بنیاد مسکن، هلال احمر، ستاد بحران و فرمانداری گناوه در منطقه در حال ارزیابی منازل خسارت دیده هستند.

وی، با اشاره به خسارت برخی منازل و ترک خوردگی سقف و دیوار افزود: به زودی ارزیابی تیم‌های اعزامی جمع‌بندی و پس از آن برآورد خسارت انجام می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به شدت زلزله و احساس شدن آن در بیشتر شهرستان‌ها خاطر نشان کرد: در شهرستان دیلم که همجوار گناوه است خوشبختانه آسیبی به مردم وارد نشده و قطعی برق سریع برطرف شد و در دیلم هم وضعیت آسیب‌های زلزله در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها