مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: محدودیت تردد شبانه برای اهداکنندگان خون در ماه رمضان لغو شده است تا اهداکنندگان پس از افطار نیز بتوانند برای مراجعه به مراکز اهدای خون اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۱۱۲۱۵
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی، مجتبی قهرمان رضاییه با اعلام آمادگی کامل این سازمان برای خون‌گیری از داوطلبان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این سازمان مطابق سال‌های گذشته آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم به مراجعه کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان دارد.  
وی افزود: خون‌گیری در مرکز ارومیه به طور ثابت از  ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر پیش از افطار و پس از افطار نیز به جهت رفاه حال روزه دارانی که قصد اهدای خون پس از افطار را دارند تا ساعت 12 آماده پذیرش اهداکنندگان و ارائه خدمت به مردم ارومیه می‌باشد.
مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های لازم با ستاد کرونا و پلیس جهت رفع منع تردد شبانه برای اهدا کنندگان انجام شده تا شامل جریمه ترددشبانه نشوند و شهروندان برای حضور در مراکز انتقال خون، دغدغه محدودیت‌های کرونایی پس از ساعت ۲۲ را نداشته باشند.
وی خاطر نشان کرد:مصرف خون و فرآورده‌های خونی به ویژه برای بیماران تالاسمی نیازی همیشگی است و با اطلاع رسانی می‌توان به فرهنگسازی در زمینه اهدای خون و فرآورده‌های خونی کمک کرد، نباید فراموش کنیم که در شرایط بحرانی کرونا قرار داریم و مراکز درمانی به صورت مستمر و روزانه به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند، روند اهدای خون باید مستمر باشد تا با وضعیت بحرانی برای ذخیره خون مواجه نشویم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها