رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

در شرایط فعلی، واکسیناسیون اولویت ماست

سردار ریحانی در نشست ستاد استانی کرونا با حضور وزیر بهداشت گفت: طرح شهید سلیمانی در استان بسیار موفق و ارزشمند بود و با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های مرتبط اثرات بسیار خوبی در کنترل بیماری کرونا به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۳۱۱۱۲۱

به گزارش جام جم انلاین کرمانشاه؛ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه اظهار کرد:این طرح در استان از همان ابتدا هدفمند و در مرحله های متعدد اجرا شد،به گونه ای که در مرحله اول افراد مبتلا و کسانی که در ارتباط با آنها بودند به خوبی رصد شدند .

وی افزود: همزمان با اجرای این مرحله، در مرحله دوم سالمندان و بیماران زمینه ای و خانواده های آنها و در مرحله بعدی نیز محله های حاشیه نشین شهر مورد رصد و پیگیری قرار می گیرند که این مرحله در حال حاضر نیز در حال انجام است.

سردار ریحانی در ادامه گفت: تعداد ۷۲۴۰ نفر در قالب ۱۴۴۰ تیم حمایتی به همراه ۱۶۶ تیم رصد و مراقبت در منزل در مرحله اول اجرای طرح در استان فعالیت داشتند.

وی افزود: در مرحله تشدید طرح گروه های حمایتی به ۱۹۴۹تیم و تیم های رصد و مراقبت در منزل به ۸۳۵ تیم در استان افزایش پیدا کرد. همچنین در این مدت تعداد ۱۹۰۰ گروه جهادی در زمینه های مختلف خدماتی و حمایتی در استان فعال بودند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته در این مدت تعداد ۹۰۰هزار بسته معیشتی توسط سپاه،کمیته امداد ،هلال احمر و شهرداری در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد که از این میزان تعداد ۳۰۷ هزار و۵۰۱ بسته توسط سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان تهیه و توزیع گردید.

وی در پایان اظهار کرد: توزیع تعداد ۶۰۰هزار بسته کمک آموزشی و بهداشتی در بین دانش آموزان،تهیه ۴۷۹ جهیزیه جهت خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا ،آزاد سازی ۴۱۰ زندانی جرائم غیر عمد و آسیب دیده از کرونا با کمک خیرین ،بازسازی و تعمیر ۵۴ واحد مسکونی وتوزیع بیش از ۵میلیون ماسک در محله های کم برخوردار از دیگر اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی در استان می باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها