هشدار استاندار؛

وضعیت خطرناک کرونا در لرستان

  استاندار لرستان گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان خطرناک است و درصد ابتلا به بیماری خیلی بالا است
کد خبر: ۱۳۱۰۷۶۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛ سید موسی خادمی افزود: از هر۱۰۰ نمونه تستی که گرفته می‌شود ۵۰ مورد آن مثبت است.

وی ادامه داد: با توجه به معیاری که در روزهای اخیر در کشور وجود دارد، حدود ۱۰ درصد بستری شدگان با شرایط سخت  مواجه می شوند  و احتمال مرگ آنها بالا می رود بنابراین ممکن است در روزهای آتی آمار مرگ و میر افزایش یابد.

استاندار لرستان اظهار کرد: تنها راه رعایت فاصله اجتماعی و اجرای  دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و عدم حضور در اجتماعات است. 

 خادمی از همکاری بازار و اصناف در تعطیلی مشاغل سطح ۲،۳،۴ در  شرایط فعلی تقدیر کرد و  از سایر صنوف غیر ضروری خواست تا مطابق مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تعطیلی را جدی گرفته و رعایت کنند.
 
وی تصریح کرد:  از مردم می خواهم با جدی گرفتن تعطیلی اصناف و بازار و عدم مراجعه حضوری و خرید های غیر ضروری از مراجعه به دوایر دولتی، بانک ها همکاری لازم را مانند گذشته داشته باشند.

 استاندار لرستان گفت: ادارات استان در حال حاضر در شرایط قرمز با حداکثر  یک سوم کارکنان در حال خدمت رسانی هستند و علی رغم پیگیری موضوع برای تعطیلی کامل ،به خاطر شرایط اضطراری نمی‌توان ادارات را  تعطیل کرد. 

خادمی عنوان کرد: در عین حال از مردم می‌خواهم به خاطر شرایط موجود و اینکه ادارات در این ایام بطور کامل نمی توانند پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

وی ادامه داد: کارهای اداری خود را چند روزی به تعویق بیاندازند و در صورت اضطرار به صورت غیر حضوری از طریق فضای مجازی یا تلفنی اقدام کنند و مدیران دستگاه‌های مختلف موظف هستند شرایط لازم را برای بهره‌مندی غیرحضوری مردم فراهم کنند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها