استاندار لرستان گفت: وضعیت کرونا در لرستان در شرایط خیلی بد و خطرناک قرار گرفته و روزهای سخت‌تری نسبت به موج‌های قبلی در پیش داریم.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۳۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، «سید موسی خادمی» افزود: اکنون وضعیت کرونا در استان خیلی نامناسب بوده و مرگ میر ناشی از ویروس کرونا از یک نفر در روز به روزانه ۶ تا 7 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد بستری ها نیز از ۴۵ نفر به بالای ۱۷۰ نفر رسیده و تعداد مبتلایان به کرونا در استان نیز بیش از یک هزار نفر در روز رسیده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: همه این علائم بیانگر وقوع روزهای سخت در استان است و اگر مراقبت نکنیم شرایط به مراتب نسبت به موج های قبلی بدتر خواهد بود.

خادمی عنوان کرد: فعالیت برخی اصناف و مشاغل باید تعطیل شود و برگزاری هرگونه مراسم سیاسی، مذهبی، فرهنگی، اداری، عزاداری و یا عروسی در استان تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

وی افزود: استفاده از ماسک برای همه افراد اجباری است و ادارات نیز باید نیروها را به یک دوم و یک سوم کاهش دهند و در صورت عدم رعایت پروتکل ها بانک نیز تعطیل می شوند.

استاندار لرستان گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز باید از برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی اکیدا خودداری کرده  و فرمانداران و بخشداران نیز در صورت مشاهده تخلف، باید قاطعانه برخورد کنند.

وی ادامه داد: ادارات، بانک ها، ناوگان حمل و نقل عمومی، مساجد، سینماها، مراکز گردشگری و تمامی اماکن نسبت به نظارت بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند و از ایجاد تجمع و ارائه خدمات به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خودداری کنند.

 خادمی گفت: ۲ هفته سخت را پیش رو خواهیم داشت و در زمینه سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و لازم است مردم نیز در این شرایط به عنوان ناظر عمل کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها