فرمانده انتظامی شهرستان سمنان؛

 توقیف دستگاه‌های تهویه بدون مجوز در سمنان

کد خبر: ۱۳۱۰۷۰۸

به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛علیرضا شریفی نژاد در نشست ویدئوکنفرانسی بررسی وضعیت گندم استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه روند تولید و خرید گندم در سال زراعی گذشته خوب بوده است اظهار داشت: این روند باید ادامه یابد.
وی بر جلب رضایت کشاورزان و خرید مطلوب گندم در سال زراعی جاری تأکید کرد و افزود: باید همکاری‌های لازم از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با کشاورزان درجابجایی گندم در زمان برداشت ایجاد شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گندم را محصولی راهبردی دانست و با تأکید بر بهبود همکاری بانک کشاورزی استان سمنان با گندم کاران برای تسهیل در دریافت مطالباتشان بیان کرد: ذخیره این کالا باید در استان سمنان افزایش یابد.
شریفی‌نژاد تأکید کرد: فرمانداران، نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی باید بر فرایند خرید تضمینی گندم نظارت و دقت نظر جدی داشته باشند به دلالان فرصت سوءاستفاده ندهند.
افزوده شدن 25 دستگاه کمباین به ناوگان کشاورزی استان سمنان
حسن میرعماد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح پایش مزارع گندم از سال 96 تاکنون گفت: در این استان 32 هزار هکتار به کشت گندم اختصاص دارد.
وی از افزوده شدن 25 دستگاه کمباین به ناوگان کشاورزی استان سمنان خبر داد و گفت: رفع مشکل کمبود ادوات کشاورزی در سطح استان سمنان برای برداشت گندم در دستور کار قرار دارد.
به گزارش تسنیم، در سال زراعی گذشته 28 مرکز خرید تضمینی گندم در استان سمنان فعال بود که در مجموع 12 هزار و 600 محموله گندم در این مراکز تخلیه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها