مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از پخش بیش از از پنجاه هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۶۴۲

 

صدا و سیمای مرکز بوشهر "بوی بهشت" را در "ماه باران" با "نوای ملکوت" و "ترنم وحی" به "اهل سحر" هدیه می دهد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به  این که در ماه مبارک رمضان، بیش از از ۵0 هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش خواهد شد گفت: ۳۳ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۱۵ هزار دقیقه در تلویزیون و 2 هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی آماده پخش است.

سید حسین ناظر افزود: امسال برای دهمین سال پیاپی ویژه برنامه "نوای ملکوت"مشتمل بر ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم، بارعایت شیوه نامه های بهداشتی و بدون حضور مردم و آراسته شده با عکسهای شهدای انقلاب اسلامی از حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق به صورت زنده، قبل از افطار از رادیو و تلویزیون پخش می شود.

وی همچنین در خصوص پخش ترتیل خوانی و جز خوانی قران از امام زادگان و بقاع متبرکه استان گفت: امسال ویژه برنامه ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن از امامزاده محمد بن باقر(ع) همه روزه بعد از سحر پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: ۳۳ هزار دقیقه ویژه برنامه های رادیویی ماه مبارک رمضان شامل برنامه های "دم سحری" ویژه سحر، "بوی بهشت" ویژه افطار، ترتیل خوانی و جز خوانی قرآن، مجموعه نمایشهای مذهبی روزانه، مجموعه "یکی از هزاران" و برنامه "تلنگر" و شب های قدر و دعای افتتاح و ابو حمزه ثمالی از صدای بوشهر پخش خواهد شد.

سید حسین ناظر همچنین با اشاره به ۱۵ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی ویژه ماه مبارک رمضان از ویژه برنامه سحر با نام "اهل سحر" ویژه برنامه افطار با نام" ماه باران" ترتیل خوانی و جز خوانی قران با نام "نوای ملکوت" و همچنین ویژه برنامه های تفسیر قرآن با بیانات آیت الله صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با عنوانهای "بیکران نور" و "جلوه های نور" و ویژه برنامه "کیمیا" مجموعه بیانات آیت الله حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان و پخش فیلم ها و مستندهای قرآنی و معارفی و زیرنویس از جمله برنامه های حوزه سیما است.

وی  با اشاره به نامگذاری امسال به نام "بوشهر پایتخت قرآنی جمهوری اسلامی ایران" گفت: امسال برای اولین بار برنامه تلویزیونی "ترنم وحی"  مسابقه قرآنی ویژه خواهران و برادران کانون ها و موسسات قرآنی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهیه و آماده پخش همه روزه در ماه مبارک رمضان است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به ضرورت معرفی جلوه های آیینی و مذهبی مردم استان بوشهر در کشور گفت: در این رابطه بیش از ۲ هزار دقیقه خبر و گزارش ویژه ماه مبارک رمضان در حوزه خبر و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها