آخرین باری که رئال توانسته بود در دو بازی رفت و برگشت، بارسلونا را در بازی ال‌کلاسیکو شکست دهد، فصل ۰۶-۲۰۰۵ بود.
کد خبر: ۱۳۱۰۴۳۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، حالا تیم زیدان علاوه بر این‌که توانست بعد از ۱۶ سال به این موفقیت برسد، امید هوادارانش برای قهرمانی متوالی در لالیگا را دوباره زنده کرده است. در کنار مهمترین بازی این هفته لالیگا، چند بازی مهم دیگر در لیگ‌های معتبر قاره سبز انجام شد که بعضی از آمار و ارقام به جا مانده از آنها قابل توجه است:

 

۱

تونی کروس علاوه بر این‌که بهترین بازیکن ال‌کلاسیکو شنبه‌شب شد، یک رکورد منحصربه‌فرد از خودش به جا گذاشت. او اولین بازیکن رئال در قرن ۲۱ است که توانسته در بازی ال‌کلاسیکو از روی ضربه آزاد به بارسا گل بزند.

 

۶

چلسی بازی این هفته‌اش در خانه کریستال پالاس را با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد تا همچنان در جمع چهار تیم بالایی جدول لیگ‌برتر باشد. از زمان آمدن توماس توخل، چلسی تاکنون در بازی‌های خارج از خانه شکست نخورده و در ۶ بازی‌اش ۴ پیروزی و دو تساوی به دست آورده است.  بهترین رکورد در این زمینه در بین مربیان چلسی در اختیار فیلیپه اسکولاری است که در ۱۰بازی خارج از خانه ابتدایی‌اش در جمع آبی‌های لندن شکست نخورد.

 

۷

کریم بنزما با گلی که وارد دروازه بارسا کرد، توانست یک رکورد خوب از خودش به جا بگذارد. این مهاجم فرانسوی حالا توانسته در ۷ بازی متوالی در لالیگا برای تیمش گلزنی کند. او در این تعداد بازی، ۹ گل زده است.

 

۱۲

لیورپول بالاخره بعد از شش شکست متوالی در خانه، توانست استون ویلا را با نتیجه ۲ بر یک در آنفیلد شکست دهد که گل اول‌شان را محمد صلاح به ثمر رساند. با گلی که صلاح به ثمر رساند، قرمزهای آنفیلد بعد از ۱۲ ساعت و ۴۴ دقیقه توانستند در خانه به گل برسند.

 

۱۳

میلان در بازی این هفته‌اش در خانه پارما پیروز شد تا یک رکورد خوب برای تیم پیولی ثبت شود. با این حساب روسونری در ۱۳بازی این فصل سری A‌در خارج از خانه هنوز شکست نخورده است.

 

۹۰

شگفتی این هفته لیگ جزیره، شکست من‌سیتی صدرنشین با نتیجه ۲ بر یک مقابل لیدز ۱۰ نفره بود. گل دوم لیدز را استوارت دالاس در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. آخرین باری که یک بازیکن توانسته بود در دقیقه ۹۰ گل برتری مقابل من‌سیتی را در اتحاد بزند، رابین فن‌پرسی در دسامبر سال ۲۰۱۲ بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها