مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

راه اندازی سامانه تلفنی پاسخگویی به سئوالات شرعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از راه‌اندازی سامانه تلفنی پاسخگویی به سئوالات شرعی ویژه رمضان با مشارکت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۲۸۵

 

 

 

 

به گزارش جام جم آنلاین ، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ با اشاره به لزوم پاسخگویی به احکام شرعی مؤمنین در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به منظور تسهیل در دستیابی تمام اقشار جامعه و روزه‌داران استان به منبعی موثق و مطمئن جهت دریافت پاسخ پرسش‌های دینی و مسائل شرعی خود در ایام ماه مبارک رمضان، سامانه پاسخگویی به مسائل شرعی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود گفت: این سامانه با حضور کارشناسانی مجرب و عالم به مسائل دینی در سه بخش احکام، اعتقادات و مشاوره به صورت ۲۴ ساعته در ایام ماه مبارک رمضان، پاسخگویی به سئوالات شرعی مخاطبین را بر عهده خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در این سامانه شماره تلفن ۳۳۵۵۹۳۱۳ به صورت شبانه‌روزی به منظور پاسخگویی به سئوالات شرعی برادران، و شماره تلفن ۳۳۵۴۰۱۷۵ ویژه بانوان از ساعت 8 صبح روز اول ماه مبارک رمضان لغایت ساعت ۲۴ روز عید سعید فطر جهت پاسخگویی به سئوالات تلفنی مطرح شده اختصاص یافته است.

حجت‌الاسلام طاهری در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: ترویج روحیه امیدآفرینی در جامعه و فعالیت در جهت زمینه‌سازی برای مشارکت طیف‌های مختلف مردمی از طریق فرهنگ‌سازی مواسات، تواصی و کمک‌های مؤمنانه از دیگر فعالیت‌های شبکه تبلیغی استان در ماه مبارک رمضان خواهد بود که در کنار برنامه‌های متنوع فرهنگی، قرآنی و خدمت‌رسانی به محرومین و مستمندان انجام می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها