استاندار ایلام عنوان کرد

ایجاد محدودیت در فعالیت اصناف ایلام

ضرب العجل دو هفته ای استاندار ایلام برای مهار کرونا

اعمال محدودیت های جدید/ الزاماتی که باید عملیاتی گردند

استاندار ایلام در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا ضرب العجل دو هفته ای برای مهار کرونا تعیین کرد والزاماتی را عنوان نمود
کد خبر: ۱۳۰۹۹۹۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ این الزامات شامل موارد زیر است: حضور همه فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و مسئولین حراست ادارات در محل کار در روزهای تعطیل  الزامی است، مسئولیت مدیریت کرونا در هر اداره بر عهده مدیر آن مجموعه است.
معاون سیاسی استاندار و رئیس قرارگاه کرونا نسبت به فراهم نمودن زمینه اجرای مانور مشترک در همه شهرها و مناطق گردشگری با هدف اعلام خطر، آژیر قرمز ، رعایت دستورالعمل ها، محدودیت تردد ها  را فراهم و با تشکیل جلسه هماهنگی بررسی های لازم و اقدامات مورد نیاز را به انجام برسانند.

اجرای مانور با شعار "خواهر، برادر؛ ماسکت را بزن، فاصله اجتماعی را رعایت کن"  انجام گیرد همه دستگاه های متولی در اجرای مانور باید وظایف ذاتی خود را به انجام برسانند

معاون هماهنگی امور عمرانی با همراهی منابع طبیعی، محیط زیست، حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و دیگر دستگاهها نسبت به مسدود سازی ورودی مناطق گردشگری و تفرجگاههای استان اقدام نمایند و با حضور در مناطق گردشگری و به صدا درآوردن آژیر خطر اقدامات پیشگیرانه را به وجود آورند.

تعطیلی بازار و پلمپ واحدهای متخلف

معاون هماهنگی امور اقتصادی نسبت به تعطیلی بازار و گروههای شغلی ۲، ۳ و ۴ و پلمپ واحدهای متخلف با همکاری دستگاه قضا،  نیروی انتظامی و سایر ارگانهای مرتبط اقدام لازم را بعمل آورند. هرکس که سلامت مردم را به خطر بیاندازد متخلف است و باید با وی برخورد شود.

کلیه واحدهای متخلفی که در بازار، سلامت عمومی مردم را به خطر می اندازند برخورد قانونی و پلمپ میشوند.

تجمع در مطب های پزشکان و ورودی بیمارستانها ممنوع است باید علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی این موضوع را مدیریت نمایند تا چرخه بیماری فراگیر و گسترده تر نشود.

همکاران دستگاه قضا در کنترل و اجرای محدودیت ها همراهی لازم را داشته باشند با کسانی که اقدام به برگزاری مراسمات، تجمعات، ورود غیر قانونی به آرامستان ها و تفرجگاهها می نمایند و هر مدیری که در حوزه مسیولیتش در قبال کرونا کم کاری می کند برخورد نماید.

ممنوعیت ورود خودروها به هسته مرکزی شهر

ورود ماشین ها و پارک در هسته مرکزی شهر ممنوع است، فرماندار مرکز استانبا همکاری دستگاههای مرتبط اقدامات لازم را به عمل آورند.

کلیه کسانی که با تردد در داخل شهر و محورهای مواصلاتی محدودیتهای کرونایی را نقض می کنند ابتدا پیام تذکر و اخطار ارسال و سپس متناسب با شرایط شهرستانها جریمه می شوند.

باتوجه به شرایط موجود و عادی انگاری مردم و عدم توجه به پروتکل ها به خصوص در جوانان باید با فرهنگ سازی و تولید محتوا، خطرات بیماری برای مردم تبیین و با اطلاع رسانی دقیق زمینه رعایت پروتکل ها توسط خود مردم فراهم آید / باید باتولید ایده، کار و فکر جدید میزان آگاهی مردم را ازخطر کرونا افزایش دهیم.

از رسانه‌ها می‌خواهیم اگر مدیری را در حالت تفرج در مناطق تفریحی دیدند عکس وی را منتشر تا زمینه تذکر، توبیخ و درج در پرونده  وی فراهم آید.
همه تفرجگاهها باید مسدود شوند، تبلیغات محیطی باید در همه شهرها و روستاها انجام گیرد.

وضعیت استان حاد و آمار بستری ها در حال افزایش است، باید همه تلاش کنیم تا دستورالعمل ها رعایت گردند، اگر این شرایط کنترل نشود وارد بحران می شویم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها