ضرب العجل دو هفته ای استاندار ایلام برای مهار کرونا

اعمال محدودیت های جدید/ الزاماتی که باید عملیاتی گردند

استاندار ایلام عنوان کرد

ایجاد محدودیت در فعالیت اصناف ایلام

استاندار ایلام از ایجاد محدودیت در فعالیت اصناف ایلام خبر داد و گفت: ناچار به ایجاد محدودیت در بازار هستیم.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۰۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛محمد نوذری در نشست با اصناف و بازاریان ایلام با اشاره به وضعیت نگران کننده کرونا در استان خواستار اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا در بین اقشار شد و عنوان کرد: در جریان مسائل و مشکلات بازار هستم اما برای حفظ سلامت مردم ناچار به ایجاد محدودیت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که امروز استان وارد پیک چهارم کرونا شده خواستار همراهی و همکاری بیشتر بازاریان در مدیریت کرونا شد و عنوان کرد: همسایگی با مناطق بحرانی کرونا چون خوزستان و کشور عراق و همچنین عادی انگاری کرونا استان را وارد پیک چهارم کرد.

برخورد با نقض کنندگان

نوذری، مصوبات ستاد کرونا را لازم الاجرا دانست و تاکید کرد: قصور در اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا در این شرایط خطرناک جرم است و باید با نقض کنندگان برخورد قانونی شود.

وی با عنوان این مطلب که در راستای سلامت مردم هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد، اظهار کرد: ما امروز مجبور هستیم سختی‌ها را تحمل کنیم تا از این پیک خطرناک به سلامت عبور کنیم.

استاندار ایلام نقش بازاریان و اصناف را در صد سال گذشته در تحولات سیاسی و اجتماعی بی نظیر عنوان کرد و گفت: امروز هم نیازمند نقش آفرینی سازنده بازاریان هستیم و قطعاً با همکاری این قشر زحمت کش و پویا توان تسلط و مهار کرونا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز کرونا نظام جهانی را به هم ریخته است، اضافه کرد: این وضعیت و شرایط حامل این پیام مهم است که غفلت از کرونا عواقب پشیمان کننده‌ای به دنبال دارد و امروز ما ناچار هستیم در این برهه از زمان سبک زندگی خود را عوض کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها