مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه شناسایی نیازمندان در ایلام نظام مند می شود، گفت: نوع فقر در حال تغییر و پیشرفت است.
کد خبر: ۱۳۰۹۹۸۸
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛قنبر موسی نژاد در نشست هم اندیشی و تبیین راهبردهای مددکاری در سال ۱۴۰۰ که با حضور مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد مرکز که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در حوزه سلامت و خانواده این نهاد امسال طرح‌ها و راهبردهای جدیدی اجرایی خواهد شد که هوشمندسازی حوزه سلامت و خانواده و نیز اولویت بندی نیاز مددجویان و مخاطبین از جمله این طرح‌ها خواهد بود.
 
وی برون سپاری خدمات مددکاری و حمایتی این نهاد را یکی از ضرورت‌ها و مطالبات برشمرد و گفت: در اجرای این طرح نیز مراکز نیکوکاری برای همکاری در اولویت خواهند بود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه فقر در جامعه و این استان نسبت به گذشته تغییر و در مواردی پیشرفت کرده است، عنوان کرد: جوان شدن قشر مددجو و مراجعین به این نهاد و نیز زنانه شدن فقر با توجه به شرایط امروز جامعه از جمله ویژگی‌های جدید فقر در استان است.
موسی نژاد ادامه داد: افزایش میزان فقر باعث شده که امکانات ما متناسب با میزان فقر نباشد بنابر این برای کاهش فقر در این استان نیازمند همکاری بیشتر قشر خیر و نیکوکار در این زمینه هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها