در بازدید دادستان شهرستان میانه از شرکت میانرو مطرح شد

همکاری تنگاتنگ‌ فولاد آذربایجان و شرکت میانرو در راستای تحقق شعار سال جدید

علی محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میانه به همراه علیرضا محمودی مدیرعامل ، اعضای هییت مدیره و مدیران شرکت فولاد آذربایجان، از خطوط تولید شرکت میانرو شهرستان میانه بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۰۹۹۲۸





به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،  در این بازدید که با هدف ایجاد ارتباط و همکاری بین شرکت فولاد آذربایجان و شرکت میانرو صورت گرفت، بر حمایت از تولید و رفع موانع آن در راستای تحقق شعار سال 1400 تاکید شد.

علی محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میانه در بازدید از شرکت میانرو گفت:« ما به عنوان سربازان پیرو مقام معظم رهبری در راستای نامگذاری سال 1400 به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و در اطاعت از منویات ایشان، در اسرع وقت کارگروهی جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان تشکیل دادیم. در راستای وظایف خود تلاش می کنیم تا مشکلات واحدهای تولیدی در مرتفع شده و راهکارهایی برای آنها ایجاد گردد. حمایت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و ایجاد اشتغال و مانع زدایی مسیر تولید از اولویت های دستگاه قضایی محسوب میشود.»

علیرضا محمودی مدیر عامل شرکت فولاد آذربایجان با تبریک سال جدید گفت:« مقام معظم رهبری شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای سال جدید انتخاب نمودند و ما امیدواریم با هماهنگی لازم هر چه سریعتر به شعار امسال جامه عمل پوشانده و بتوانیم با افزایش تولید، رونقی دوچندان در صنعت شهرستان میانه ایجاد نماییم. بر خود لازم میدانم که از زحمات دستگاه قضا در حمایت از بخش های تولیدی قدردانی نمایم و اطمینان خاطر دارم که با همکاری توامان با شرکت میانرو میتوانیم ارتباطی مستحکم بین فعالیت های دو شرکت ایجاد کرده و رونقی روافزون در مسیر تولید خود داشته باشیم. راه اندازی خط تولید فولاد آلیاژی ck45  بزرگترین برنامه ما در سال جدید است که به لطف خدا به زودی آن را اجرایی خواهیم کرد. با استفاده از پتانسیلهای زیادی که در شرکت فولاد وجود دارد  تمام توان خود را به کار می بندیم تا موانع تولید را رفع نموده و  در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی قدم برداریم.»
مهندس کلانتری مدیرعامل شرکت میانرو نیز در این دیدار به تشریح موفقیت ها و عملکرد بخش تولید این شرکت در سال 1399 پرداخت و ارائه برنامه های این شرکت برای سال آتی از عزم جدی مدیران و پرسنل این مجموعه برای تحقق این برنامه ها سخن گفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها