معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:

طرح اقدام ملی مسکن در قزوین هیچ گونه پیشرفتی نداشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: طرح اقدام ملی مسکن در قزوین به دلیل عمل نکردن دستگاه‌های ذیربط به تعهدات خود از سه ماه گذشته تاکنون هیچ گونه پیشرفتی نداشته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: طرح اقدام ملی مسکن در قزوین به دلیل عمل نکردن دستگاه‌های ذیربط به تعهدات خود از سه ماه گذشته تاکنون هیچ گونه پیشرفتی نداشته است.
کد خبر: ۱۳۰۹۸۸۷

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین قزوین، علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در نشست شورای تأمین مسکن استان گفت: عملیات احداث هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ویلایی ۲ طبقه در قالب طرح اقدام ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان قزوین به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واگذار شده بود که متأسفانه در این پروژه تاکنون هیچ‌گونه پیشرفت فیزیکی مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: سازمان بنیاد مسکن نیز همچون ستاد اجرایی ستاد فرمان امام (ره) به تعهدات خود در طرح اقدام ملی مسکن قزوین که احداث سه هزار و ۵۰ واحد بوده، جامه عمل نپوشانده است.

فرخزاد با بیان اینکه، سایر استان‌های همجوار، در طرح اقدام ملی مسکن بسیار پیشتاز بوده‌اند، عنوان کرد: متاسفانه ناهماهنگی و فقدان برنامه ریزی صحیح در برخی دستگاه‌های اداری باعث شده است تا پروژه‌های اقدام ملی مسکن فاقد پیشرفت باشد.

وی بیان کرد: فرصت یک هفته‌ای به بنیاد مسکن داده می‌شود، تا عملیات اجرایی پروژه‌های تحت نظر بنیاد مسکن را آغاز کند، در غیر این صورت این پروژه‌ها به کارگزار دیگری واگذار خواهد شد.

فرخزاد ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن، یکی از مهمترین پروژه‌هایی است که به جد پیگیر اجرایی شدن آن هستیم و در صورتی که دستگاه‌های کارگزار همچنان به تعهدات خود عمل نکنند، ساخت مسکن را به خود متقاضیان طرح اقدام مسکن ملی واگذار می‌کنیم

وی عنوان کرد: بر اساس استعلامات صورت گرفته برخی از متقاضیان نسبت به واریز وجه خود در این طرح اقدام نکرده اند که به آن‌ها فرصت واریز مجدد داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها