رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد:

افتتاح مرکز درمان ناباروری استان سمنان تا پایان سال

معاون رئیس جمهور در سفر به سمنان گفت: طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان در مقابله با کم‌آبی و رفع نیاز کشور به آب از یک سو دارای اهمیتی فراوان و از سوی دیگر یک نیاز مبرم هستند و لذا از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت خواهند بود.
معاون رئیس جمهور در سفر به سمنان گفت: طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان در مقابله با کم‌آبی و رفع نیاز کشور به آب از یک سو دارای اهمیتی فراوان و از سوی دیگر یک نیاز مبرم هستند و لذا از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت خواهند بود.
کد خبر: ۱۳۰۹۸۷۴

به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛ سورنا ستاری شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طرح‌های نوآورانه و تولید محوری که در حوزه مصرف بهینه آب و مقابله با کم‌آبی باشند مورد حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری قرار می‌گیرند، ابراز کرد: رفع خشکسالی و مشکل کمبود آب می‌تواند به ارتقای سرمایه گذاری و تولید در سطح کشور منجر شود.

وی با بیان اینکه آب و انرژی رکن مهم تولید است، ابراز کرد: طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان در مقابله با کم‌آبی و رفع نیاز کشور به آب از یک سو دارای اهمیتی فراوان و از سوی دیگر یک نیاز مبرم هستند و لذا از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت خواهند بود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در بسیاری بخش‌ها سرآمد کشورهای منطقه است که از جمله آنها باید گفت فناوری‌های زیاد در حوزه مقابله با کم آبی است اما باید توجه داشت که ما نیازمند مدیریت مصرف نیز به خصوص در بخش‌های تولیدی هستیم، گفت: این بخش نیز توان و رویکرد خوب اقتصاد دانش بنیان و شرکت‌های فناوری می‌توانند به کمک ما بیایند.

ستاری با بیان اینکه حمایت از اشتغال دانش بنیان نیازمند ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی است، ابراز کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شرکت‌های دانش‌بنیان یک اولویت است چرا که به ما کمک می‌کند تا اقتصاد دانش بنیان را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه ضعف پارک علم و فناوری استان سمنان کمبود سرمایه‌گذار است تا بتواند توسعه پیدا کند، تاکید کرد: جذب سرمایه‌های بخش خصوصی می‌تواند به ارتقای حوزه دانش بنیان‌ها کمک کند اما باید تلاش کرد تا موانع سرمایه گذاری رفع شوند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه با وجود ظرفیت خوب استان سمنان در صنایع، کمبود جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قابل پذیرش نیست، بیان کرد: باید اقدامات ویژه‌ ای در راستای ارتقای سرمایه گذاری صورت گیرد.

ستاری خواستار ارتقای سرمایه ثبتی صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان از جذب سرمایه گذار بخش خصوصی شد و گفت: این صندوق محور توسعه استان محسوب می‌شود زیرا می‌تواند منابع خوبی را به دانش بنیان‌ها تزریق کند لذا باید به دنبال سرمایه گذار برای آن بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها