مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان:

استان سمنان تنها خاستگاه زادآوری یوزپلنگ ای رانی است

درگیری سه برادر یدربکران میامی

اختلاف خانوادگی یک کشته بر جا گذاشت

کد خبر: ۱۳۰۹۸۰۸

به گزارش جام جم آنلاین سمنان ، سرهنگ حسین عجم روز چهارشنبه از یک فقره درگیری منجر به قتل بین سه برادر خبر داد و گفت : ۲۲ دقیقه پس از زمان وقوع جرم، عامل این قتل دستگیر شد.

وی ادامه داد: شب گذشته وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح در روستای بکران منطقه کلاته های شرقی شهرستان میامی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.
عجم تصریح کرد: با اعزام ماموران به محل و بررسی های اولیه مشخص شد سه برادر با هم درگیر شدند که یکی از آنها با ضربات چاقو ۲ نفر دیگر را مجروح کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی با بیان اینکه یکی از مصدومان به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت می کند، افزود: اقدامات قانونی و تخصصی پلیس برای دستگیری عامل این جنایت از همان لحظات ابتدایی آغاز شد.

سرهنگ عجم اظهارداشت: با بررسی های اطلاعاتی و به کارگیری فناوری های نوین و جمع آوری اظهارات مردمی ، محل اختفای متهم شناسایی و او در عملیاتی دستگیر شد.

وی از اعتراف صریح متهم خبر داد و با بیان این که اختلاف مالی و خانوادگی علت وقوع این درگیری و در پی وقوع این درگیری برادر کشی بوده ، خاطر نشان کرد : پس از بازجویی و مراحل اداری متهم به مراجع قضایی معرفی شد.
وی تاکید کرد: مردم اختلافات و دعاوی خود را از مراجع قانونی پیگیری کنند تا از بروز اینگونه حوادث تلخ و ناگوار که عواقب غیر قابل جبرانی نیز به دنبال دارد پیشگیری شود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها