فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از گروه صنعتی آریا سهند تبریز:

آریا سهند تبریز به یکی از برندهای مطرح صنعت فولاد تبدیل می شود

کد خبر: ۱۳۰۹۷۵۵
آیا تا کنون به این موضوع فکر کردید که می توانید سفر خارجی ارزان قیمت تری نسبت به سفر داخلی داشته باشید؟ با مقایسه تبلیغات تورها در برخی از روز های سال ( معمولا با شروع فصل گرما ) می توانیم به این نکته پی ببریم که در شرایط برابر، تور های مسافرتی به کشور های همسایه نسبت به تور کیش از مشهد و چابهار میتوانند ارزان قیمت تر باشند و همین موضوع باعث میشود برخی مسافران، سفر های خارجی را اولویت بدانند و به سفرهای خارجی بروند.
 
مقایسه قیمت تورهای داخلی و خارجی
 
مقایسه هزینه ها و کیفیت تورهای داخلی و خارجی
 
شاید این موضوع برایتان جالب باشد که، برای مردم برخی از استان های ایران مانند آذربایجان شرقی به علت اینکه مرز مشترک با یک یا چند کشور دارند، سفر خارجی به این کشور های هم مرز ممکن است برای آن ها آسان تر و ارزانتر از شهر های داخلی شود مثلا در شهر تبریز سفر به استان وان ترکیه، از طریق سفر زمینی بسیار به صرفه تر از سفر به اصفهان می شود.
 
کشور ایران دارای طبیعت بسیار متنوع و جاذبه های گردشگری زیبایی می باشد، سراسر ایران این مکان های بکر و جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مذهبی وجود دارند، تورهای مسافرتی یک الی چند روزه در کنار دوستان میتواند خاطرات بسیار دلنشینی را برای شما به ارمغان بیاورد.
 
درخواست ها برای تور های خارجی روز به روز در حال افزایش بوده و روند پیشرفت را به خودشان گرفته اند، با توجه به افزایش نرخ ارز، استفاده نمودن از تور های خارجی میتواند در داشتن سفری به صرفه به شما کمک کرده و در کنار دوستان خودتان سفری لذت بخش داشته باشید. پکیج تور های خارجی شامل ترانسفر فرودگاهی، اقامت، بیمه مسافرتی و بلیط رفت و برگشت می شوند.
 
مدارک مورد نیاز تورهای خارجی
برای رفتن به تور های خارجی باید چه مدارکی داشته باشیم و به چه نکاتی توجه کنیم؟
 
مقایسه قیمت تورهای داخلی و خارجی
 
داشتن گذرنامه و ویزا فیش پرداختی عوارض خروج از کشور
رعایت نمودن میزان بار قابل حمل ( معمولا 30 کیلوگرم )
نداشتن وسایل و اشیاء غیر مجاز در پرواز های خارجی ( مواد آتش زا، انواع اسپری، کپسول و اسپری های شیمیایی تحت فشار مانند گاز اشک آور، انواع مواد اسیدی و خورنده مانند سرکه )
 
ورود چه وسایلی به درون هواپیما ممنوع است؟ ( موارد آورده شده در زیر باید در چمدان گذاشته شوند و به قسمت بار تحویل داده شوند )
 
انواع اشیاء تیز و برنده انواع ابزار مانند آچار هر گونه اسلحه اسباب بازی که به واقعی شباهت دارند. انواع سلاح گرم انواع فشنگ
 
مقایسه تورهای داخلی و خارجی در ایام خاص
 
در ایام خاص مانند نوروز در حالی که تور های گردشگری داخلی نرخ های نجومی پیدا می کنند، کشور های دیگر از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و سعی می کنند تا گردشگران ایرانی را با ارائه تور ها ارزان به سوی خود جذب کنند.
 
در ایام های خاص مانند نوروز و تعطیلی های تابستان تور های ایرانگردی با قیمت گران تری به فروش میرسند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از ایرانی ها ترجیح دهند تا سفر های داخلی را با خودرو های شخصی خود انجام دهند و این هزینه زیاد بابت تور های داخلی را صرف خرید تور های خارجی کنند. البته نباید از آفر های تور های لحظه آخری غافل شد و ممکن است بتوانید تور های بصرفه ای را نیز در این ایام پیدا کنید.
 
مقایسه قیمت تورهای داخلی و خارجی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها