مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در سال 99 بیش از 65شرکت تعاونی در حوزه های مختلف استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۳۰۹۲۷۱

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، «علی آشتاب» تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی های به عمل آمده در سال 1399 تعداد 65 تعاونی جدید با اشتغال یک هزار 190 فرصت شغلی در استان لرستان تشکیل شده ، که نسبت به برنامه پیش بینی شده 112 درصد تحقق داشته است .
 
وی افزود: همچنین  امسال باهدف تحقق شعار مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی )و کمک در حوزه کار و تولید، تلاش می شود واحد های تولیدی و تعاونی راکد استان احیاء و به چرخه تولید بازگردند.
 
آشتاب اظهار کرد: هم اکنون تعداد 2هزار و 867 تعاونی فعال با اشتغال 28هزار نفر در لرستان وجود دارد که از این تعداد 478تعاونی مربوط به بانوان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: تعاونی‌های لرستان سال گذشته بیش از 34 هزار و 430 دلار از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کرده‌اند.

وی ادامه داد: این صادرات در حوزه خدمات، صنعت، معدن و کشاورزی بوده که از طریق گمرک‌های مختلف انجام شده است
 
آشتاب بیان کرد: توسعه، ترویج فرهنگ کار گروهی، پیگیری مسائل و مشکلات و تقویت تعاونی ها در سال تولید، پشتی بانی ها و مانع زدایی ها در کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال موثر است.

وی گفت : بر این اساس نیز در سال 99 در مجموع 46 هزار و 484 هزار نفر ساعت دوره‌ آموزشی مهارتی تخصصی، مدیریتی و مجازی برای تعاونگران لرستانی برگزار شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها