با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری؛

جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز 1403 برگزار شد

رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: میزان سفر در جاده‌های استان در موج دوم تعطیلات نوروزی، از شنبه تا جمعه این هفته، در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱.۳ برابر افزایش یافته است
کد خبر: ۱۳۰۹۲۲۱

رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: میزان سفر در جاده‌های استان در موج دوم تعطیلات نوروزی، از شنبه تا جمعه این هفته، در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱.۳ برابر افزایش یافته است
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد افزود: همچنین میزان کلی سفر در جاده های آذربایجان شرقی از اجرای طرح نوروزی تاکنون، بیست و پنجم اسفند سال قبل تا دیروز، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۳ درصد افزایش نشان می دهد. 
وی گفت: در روز طبیعت هم محدودیت تردد برون شهری به غیر از چهار شهر نارنجی و قرمز استان را نداشتیم.
رییس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش تردد در پنج کریدور اصلی آذربایجان شرقی شامل اهر-تبریز، تبریز-مرند - جلفا، تبریز - شبستر، تبریز-میانه-بستان آباد و آزادراه پیامبر اعظم (ص) در روز سیزدهم فروردین ماه، خبر داد.
در همین حال مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی نیز گفت: طی روزهای ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۰ فروردین امسال، ۱۰میلیون و ۴۵۳ هزار تردد خودرو در راه‌های ارتباطی استان ثبت شده است.
اورجعلی علیزاده با بیان اینکه تردد خودروها در راه های ارتباطی استان در این مدت ۷۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، افزود: این تعداد تردد خودرویی بر اساس اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه های مختلف استان به دست آمده است.
وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۵ میلیون و ۹۲۲ هزار خودرو در راه های ارتباطی استان ثبت شده بود، اظهار کرد: دراین مدت تعداد خودرو ورودی به استان ۸۸۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه و خودروهای خروجی از استان ۸۲۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی از مسیرهای میاندوآب –ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، مشگین شهر- اهر، نیر- سراب،  ایواوغلی- مرند و جاده قدیم زنجان- میانه بیشترین تعداد خودرو به استان وارد شده است.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها