مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری جشنواره ملی فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در قزوین خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری جشنواره ملی فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۹۱۵۵

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اسماعیلی اظهار داشت: بخش‌های این جشنواره شامل مسابقه سینمای مستند ایران، میراث ماندگار، جایزه میراث فرهنگی قزوین و میراث معنوی است که در بخش‌های مسابقه سینمای مستند ایران، گروه مستند‌های کوتاه تا ۴۰ دقیقه، گروه مستند‌های نیمه بلند از ۴۰ تا ۷۰ دقیقه و گروه مستند‌های بلند بالای ۷۰ دقیقه مدنظر هستند.

وی خاطرنشان کرد: آثاری که با موضوع میراث فرهنگی استان قزوین شامل ملموس یا ناملموس ساخته شده است در بخش مجزایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به فیلم برگزیده " نشان راژیا" اهدا خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین آثاری که با موضوع میراث معنوی و ناملموس ساخته شده است در این بخش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به بهترین فیلم و کارگردان جوایزی اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه مستندسازان بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: متقاضیان می‌توانند آثار تولیدی از سال ۹۵ تا ۹۹ را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها