گزارش سالانه هوآوی در سال 2020 منتشر شده است و این شرکت گزارش می کند که این اعداد با آنچه پیش بینی شده مطابقت دارد   یعنی رشد حداکثری.
کد خبر: ۱۳۰۹۱۱۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از gsmarena،  درآمد فروش هواوی 891 میلیارد و 4 میلیون یوآن معادل 9 میلیارد و 900 میلیون دلار بود. این یعنی درآمد 3.8 درصدی در سال و سود 3.2 درصدی نسبت به سال 2019. این در حالی است که تحریم های آمریکا که در سال 2019 توسط دولت ترامپ تعیین شده بود.

اما برآوردها حاکی از آن است که درآمدهای حاصل از قاره آمریکا 24.5 درصد کاهش یافته است در حالی که فروش از داخل چین 66 درصد از درآمد شرکت در مقابل 59 درصد در سال 2019 بوده است. این شرکت به لطف راه اندازی 5G در چین شاهد رشد در تجارت مخابراتی بی سیم خود بوده است.

خدمات 5G هوآوی در در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ارائه شده است.

اگرچه تجارت مصرفی هوآوی از سال 2019 با درصد کمی رشد کرده است اما فروش گوشی های هوشمند آن کاهش یافته و سهم بازار خود را به سایر رقبا در برخی از بازارهای اروپا از دست داده است. عملکرد سه ماهه چهارم هوآوی اولین باری بود که این شرکت افت فروش (هرچند ناچیز) را گزارش کرد.

همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده ، تحریم های ایالات متحده علیه هوآوی در سال 2019 منجر به رقم خوردن سخت ترین سال این شرکت شده است. البته با وجود کند شدن تجارت تلفن های هوشمند ، هوآوی موفق شده است در سایر زمینه های تجاری از جمله کشاورزی هوشمند ، مراقبت های بهداشتی و اتومبیل های برقی رشد کند.

تجارت شرکت هوآوی به لطف راه حل های مبتنی بر سناریوی شرکت برای صنایع مختلف که به ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال برای شرکت کمک کرده اند ، رشد کرده است.

صورتهای مالی گزارش سالانه هوآوی در سال 2020 به طور مستقل توسط KPMG حسابرسی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها