دبیرکل عصائب اهل الحق و رئیس سازمان بدر عراق با حضور بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس، با او تجدید پیمان کردند.
دبیرکل عصائب اهل الحق و رئیس سازمان بدر عراق با حضور بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس، با او تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۱۲۹۹۱۱۹

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از فارس، شیخ «قیس خزعلی»، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با حضور بر سر مزار شهید «ابومهدی المهندس»، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی به صورت کتبی با این شهید و همرزمانش تجدید میثاق کرد.

او طی این زیارت، بر روی پارچه‌ای نوشت: «قسم به نام خداوند شهیدان، راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد و انتقام خونشان را خواهیم گرفت و راه آن‌ها را تکمیل خواهیم کرد. به پدر عزیز ابومهدی المهندس، پدر همه مجاهدان و نیروهای مقاومت می‌گویم که فرزندت قیس الخزعلی به تو قول می‌دهد که انتقام خون تو و حاج قاسم سلیمانی و انتقام همه شهدا را بگیرد. قسم به خون شما».

 

 

 

 

همزمان با حضور قیس خزعلی، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح و رئیس سازمان بدر عراق نیز بر سر مزار شهید المهندس حاضر شد و ادای احترام کرد.

 

آمریکا سال پیش در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیروهای همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند. پارلمان عراق در واکنش به این اقدام، طرح اخراج نظامیان آمریکا از این کشور را به تصویب رساند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها