سازمان هواشناسی از بارش باران و برف تا یکشنبه هفته آینده در ۲۰ استان کشور از جمله تهران خبر داد. اوایل هفته آینده در برخی مناطق دما تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.
کد خبر: ۱۳۰۸۹۴۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز در برخی از مناطق لرستان، کرمانشاه،کردستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان، نیمه شمالی خوزستان، غرب اصفهان، جنوب اردبیل و جنوب آذربایجان شرقی و فردا در لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی خوزستان، ایلام، اصفهان، همدان، مرکزی، قم، تهران، البرز، سمنان، شمال یزد جنوب خوزستان، شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می شود.
 
شنبه هفته آینده بارش در شمال شرق، ارتفاعات زاگرس جنوبی و البرز و بخش‌هایی از مرکز شمال غرب و شرق کشور ادامه خواهد داشت.
 
روز یکشنبه در بخش هایی از شمال شرق کشور بارش های پراکنده پیش‌بینی شده است. همچنین امروز در بخش های از غرب و شمال غرب و نوار شرقی کشور، فردا در شمال غرب مرکز کشور و دامنه های البرز مرکزی، شنبه در بیشتر مناطق کشور به جز شمال غرب و یکشنبه در نیمه شرقی کشور و وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق نیمه جنوبی شرق به مرکز کشور با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.
 
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل 7 تا 10 درجه و در شمال شرق  5 تا 7 درجه افزایش می یابد. شنبه هفته آینده در نیمه غربی و مرکز کشور دما 5 تا  8 درجه و روز یکشنبه در شرق و شمال شرق 7 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها