رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان‌های ماکو، چایپاره، بوکان، نقده، اشنویه و سردشت به نارنجی و وضعیت سایر به زرد تغییر یافته است که این تغییرات نشان دهنده کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط شهروندان است.
کد خبر: ۱۳۰۸۷۷۱

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به سهل‌انگاری برخی از مردمی که اقدام به مسافرت و برپایی دورهمی می‌کنند هشدار داد: متاسفانه افزایش شمار بیماران بستری مبتلایان کرونایی در استان نشان دهنده رفتارهای سهل انگارانه مردم در برخورد با این بیماری است که  تاثیرات این رفتارها را هم اکنون با قرمز شدن وضعیت شهرستان ارومیه مشاهده کردیم که با ادامه این رویه در روزهای آینده نیز شاهد اوضاع وخیم‌تری خواهیم بود.
وی در ادامه به تعداد مبتلایان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان با افزایش 420  نفری طی روزهای گذشته به 121 هزار و 143  نفر رسید. .
آقازاده عنوان کرد: در حال حاضر 7 شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی و ارومیه مرکز استان در وضعیت قرمز به سر می‌برد و با وضعیت کنونی استان مردم استان باید رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی را جدی‌تر از قبل رعایت و از رفتن به سفر و برگزاری دورهمی‌ها خودداری کنند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها