استاندار قم از تصویب منع ورود پلاک‌های غیربومی به شهر قم در روزهای هشتم و نهم فروردین ماه همزمان با نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۸۷۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام سرمت پس از تشکیل جلسه ستاد ملی کرونا در گفت وگو با خبرنگاران با تبریک سال جدید و فرارسیدن سالروز ولادت امام عصر(عج) اظهار کرد: امیدواریم مردم همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته و از برگزاری مراسم‌های این ایام به شیوه سال گذشته پرهیز کرده و شکل مراسم ها باید با شکوه ولی به صورت مجازی و غیر تجمعی برگزار شود تا از شکل گیری موج جدید کرونا جلوگیری شود.

 

وی با اشاره به تشکیل ستاد ملی کرونا به ریاست جمهور بیان کرد: در خصوص منع تردد شبانه با توجه به تغییر ساعت تصمیم بر این شد منع تردد از ساعت 9 به 10 موکول شده و قوانین منع تردد از ساعت 10 اعمال می شود.

 

استاندار قم گفت: با توجه به اینکه خیل مشتاقان آقا امام زمان به مناسبت نیمه شعبان معمولا به عنوان مقصد سفر استان قم را انتخاب می‌کنند و نگرانی هایی مبنی بر خیز جدید بیماری وجود دارد، تصمیم بر این شد پلاک های غیربومی در روزهای هشتم و نهم فروردین ماه ممنوعیت ورود به استان قم داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: در این ایام در مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه مراسم به صورت تجمعی نداریم و مراسم ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

سرمست یادآور شد: شهرداری و دیگر سازمان های فرهنگی باید محیط شهر را به گونه ای در خور شان این مناسبت آماده سازی کرده و نشاط و شادی در شهر جریان داشته باشد.

 

وی روز سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت و یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در طول سال گذشته نقش آفرینی‌های بسیاری داشتند و با تلاش های ایشان و دیگر اعضای شورای تامین استان، قم از نظر امنیت سرمایه گذاری در بین سه استان برتر کشور قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها