دکتر علی عسکری در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

ترویج فرهنگ مواسات و انفاق از اولویت‌های رسانه ملی است

در حکمی از سوی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور؛

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی منصوب شد

"محسن مرادی" در حکمی از سوی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی منصوب گردید.
کد خبر: ۱۳۰۸۵۸۳


به گزارش جام جم آنلاین مرکزی، همزمان با دومین سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور تحقق بخشیدن عینی به منویات مقام معظم رهبری، مجمع مشورتی نظام مسائل کشور ذیل معاونت نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی تشکیل گردیده است.

هدف از تشکیل این مجمع مشورتی تعامل سازنده و موثر با بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... از طریق ساماندهی نخبگان، اندیشمندان و فعالان جوان این بخش ها می باشد در این مجمع قصد بر آن است که مشکلات و مسائل و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف استان ها و شهرستان ها شناسایی و احصاء گردد

قطعاً بررسی وضعیت موجود و شناسایی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه لازمه هرگونه برنامه ریزی برای هر فعالیت می باشد از سوی دیگر بر اساس منویات مقام معظم رهبری بر استفاده از جوانان و تکیه بر توانمندی های داخلی برای پیشرفت ایران اسلامی و مقابله با همه تهدیدات دشمن و رفع مشکلات فعلی کشور مجمع تشکیل شده است.

در گام نخست قرار است دبیران شهرستان های استان و دبیران کارگروه های دهگانه استان تعیین شوند امیدواریم با تعامل سازنده و همکاری موثر با همه سازمان ها و دستگاه های متولی و حمایت مدیران ارشد استان در بخش های مختلف بتوانیم گامی در راستای عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و رفع مسائل و مشکلات استان با تکیه بر جوانان انقلابی و متخصص برداشته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها