رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام خبر داد؛

کشف محموله ی قاچاق در استان؛

معاون اجتماعی انتظامی ایلام از آمادگی پلیس برای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این راستا برپایی چادر در تفرجگاه های استان ممنوع است.
کد خبر: ۱۳۰۸۴۳۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار کرد: طبق سنت، ایرانیان هر ساله در روز طبیعت همراه با خانواده به دامان طبیعت، تفرجگاه‌ها و بوستانها می‌رفتند و روز خود را در بیرون از خانه و در دامان طبیعت و یا تفرجگاه‌ها سپری می‌کردند.

وی افزود: نیروی انتظامی هر ساله برای ایام نوروز، شعاری بر می‌گزیند و شعار نوروزی امسال «امنیت و سلامت، نشاط بهاری» و متناسب با شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا انتخاب شده و لازم است هم استانی‌های فهیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برای تحقق این شعار راهبردی و سلامت محور با مسئولان و خادمان خود در نیروی انظامی مشارکت کنند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام بیان کرد: یکی از مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، جلوگیری از برپا نمودن چادر در تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی است که پلیس با حمایت دستگاه قضائی از خیلی وقت پیش این اقدام را انجام داده و پیشگیری کرده و این به خاطر امنیت جامعه است.

سرهنگ یاسمی تصریح کرد: پلیس با تمام توان پای کار هست و انتظار داریم مردم عزیز، هم به توصیه‌های پزشکی به خاطر بیماری کرونا توجه داشته باشند تا انشاالله باعث قطع زنجیره ابتلای به بیماری کرونا شود.

وی با اشاره به ماموریت‌های مختلف پلیس، افزود: در سال ۹۹، نیروی انتظامی علاوه بر انجام ماموریت‌های ذاتی خود، دوشادوش کادر درمان برای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا تلاش کرد که رضایتمندی مردم و مسئولان را به دنبال داشته است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: طرح نوروزی پلیس با استفاده حداکثری از ظرفیت نیروها و امکانات موجود آغاز شده است و با تمام توان برای دفاع از امنیت، نشاط و سلامتی مردم تلاش خواهیم کرد که البته در این راه نیاز به همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها و آحاد شهروندان داریم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها