محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سفری غیر منتظره با سفر به شهرکرد ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان قضائی استان به مسائل و مشکلات زندانیان و زندانهای استان پرداخت.
کد خبر: ۱۳۰۸۴۳۱

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری، محمدمهدی حاج محمدی ظهر روز دوشنبه در سفری غیر منتظره وارد شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری شد که مورد استقبال  عبدالرضا علیمحمدی نافچی دادستان مرکز استان،معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل زندانهای چهار محال قرار گرفت.

تجدید میثاق با شهدای شهرکرد

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ابتدای سفر با حضور در گلستان شهدای شهرکرد به اتفاق شورای قضائی استان به مقام شامخ شهداء ادای احترام نموده و شهدای والامقام را بزرگترین سرمایه انقلاب بر شمرد

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

در ادامه محمد مهدی حاج محمدی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان با حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدارحجت‌الاسلام محمدعلی نکونام به مسائل فرهنگی و دغدغه های خانواده زندانیان اشاره و بزرگترین مشکل زندانیان و خانواده آنها را مشکل معیشت و اشتغال بر شمرد که باید مسئولان قضائی و بالاخص سازمان زندانها با همکاری دولت برای این مسئله تدبیری اندیشیده شود.

نکونام تاکید کرد: باید زندانیان جرائم غیر عمد و مالی مورد توجه قرار گرفته و با یک همدلی و یاری همه دستگاه ها نسبت به خلاصی و آزادی آنان از بند اقدام عاجل شود.

وی تصریح کرد:این اقدام باید جزو فعالیت‌های اساسی، کلیدی و اولویت‌دار مسوولان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور قرار گیرد تا بتوان فعالیت‌های بیشتر و مؤثرتری در این حوزه انجام داد و از ماندگاری زندانیان به‌خصوص سرپرستان خانوار در زندان جلوگیری کرد.

در پایان این دیدارمحمدمهدی حاج محمدی گزارشی از وضعیت زندان و زندانهای کشور را بیان نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها