مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان

آذربایجان‌شرقی ششمین استان کشور از نظر تورم بالاست

استاندار آذربایجان شرقی گفت: 40 سال است به دنبال اقتصاد بدون نفت هستیم و در سال های اخیر شدت یافتن تحریم ها باعث شد اقتصاد بدون نفت را عملا تجربه کنیم
کد خبر: ۱۳۰۸۲۰۰



استاندار آذربایجان شرقی گفت: 40 سال است به دنبال اقتصاد بدون نفت هستیم و در سال های اخیر شدت یافتن تحریم ها باعث شد اقتصاد بدون نفت را عملا تجربه کنیم
به گزارش جام جم آنلاسن آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی بعد از ظهر امروز در بازدید نوروزی خود از سازمان ضمن تشکر از زحمات  مدیران حوزه اقتصادی استان و تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار کرد: سال های 98 و 99 را با تجربه حوادثی مثل سیل، زلزله، آتش‌سوزی، کرونا و مسائل عدیده اقتصادی پشت سر گذاشتیم و البته هنر مدیریت هم اداره امور در شرایط سخت است. 
وی با بیان اینکه اگر در شرایط وفور نعمت قرار بگیریم و هیچ تنگنایی نباشد هنری نکرده ایم، افزود: مجموعه دستگاه های اجرائی استان در حوزه عملکردی برنامه و بودجه، اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی و خزانه خوش درخشیدند و مدیریت جامعه در این شرایط دشوار اقتصادی  دست مریزاد دارد.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: در وضعیت کنونی افزایش مستمر هزینه ها و تخصیص 50 درصدی منابع مالی، پیشرفت پروژه ها را دشوار می سازد؛ از طرفی هم انتظارات و توقعات مدام در حال افزایش است؛ در چنین شرایطی مدیریت کار آسانی نیست. 
این مسوول تصریح کرد: روند توسعه استان آذربایجان شرقی علیرغم تنگناها متوقف نشد؛ بلکه در برخی عرصه ها و حوزه هایی مثل امور زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی شاهد روند روبه رشد توسعه و شتاب فعالیت ها بودیم که حاصل تدبیر، مدیریت صحیح منابع و انظباط مالی است.
وی اذعان داشت: ما از مشکلات و تنگی معیشت مردم اطلاع داریم و باید از مردم، اصناف و کسبه تشکر کنیم که در این شرایط سخت، مالیات خود را به موقع پرداخت کردند و وصولی مالیات ما بالای 100درصد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها