بیانیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران

انقلابی زیستن وانقلابی ماندن مهم ترین بخشِ کارنامه سپاه است

همزمان با سوم شعبان و میلاد بزرگ پاسدار اسلام

دیدار استاندارو اعضاء شورای تامین با فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم (ع)

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت‌: سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) توانست در حوزه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در ایام شیوع کرونا و توزیع این کمک‌ها در بین نیازمندان عملکرد مطلوبی داشته باشد، کمک های قابل توجهی در این حوزه با همکاری گروه‌های مختلف جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۱۳۰۸۱۰۲

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی شامگاه 27 اسفند ماه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه قمربنی‌هاشم (ع) به‌ مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: پاسداران و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در تمامی صحنه‌ها و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از خود رشادت و ایثارگری نشان دادند و اگر جانفشانی آن‌ها در طول بیش از چهار دهه گذشته نبود، قطعا مشکلات بسیاری گریبانگیر این کشور و نظام می‌شد.

با همدلی و همکاری مسئولان بهداشت و کادر درمان رتبه سوم مبارزه با کرونا را کسب کردیم

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اتفاقات سال ۹۹، گفت: خوشبختانه این استان با همدلی و همکاری مسئولان، متولیان بهداشت و درمان و مردم، رتبه سوم کشور در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به خود اختصاص داد و توانستیم این بیماری را به‌خوبی مدیریت کنیم.

سپاه قمربنی هاشم(ع) عملکرد خوب و مطلوبی در ایجاد روحیه احسان و مواسات داشت

وی افزود: سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) نیز توانست در حوزه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در ایام شیوع کرونا و توزیع این کمک‌ها در بین نیازمندان عملکرد مطلوبی داشته باشد، همچنین گروه‌های مختلف خیری و جهادی نیز در این عرصه به‌خوبی وارد عمل شدند.

استان چهار محال بعلت همجواری با استان خوزستان بشدت در معرض خطر قرار دارد

عباسی با تاکید بر اینکه شرایط فعلی کرونا نباید مردم و مسئولان را دلخوش و امیدوار کند، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری به‌علت همجواری با استان خوزستان که به‌ نوعی کانون خطر کرونا است، در وضعیت خطر قرار دارد، اگر مراقبت‌ها و تدابیر لازم اتخاذ نشود، مطمئنا وارد پیک بعدی شیوع کرونا خواهیم شد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در سال آینده به‌علت چند مسئله از جمله انتخابات و خشکسالی سال پر کار و پر خطری را پیش‌رو خواهیم داشت، گفت: طبق گفته مسئولان هواشناسی این استان رتبه سوم کاهش بارش در کشور را به خود اختصاص داده است، بنابراین کاهش بارش یک زنگ خطر جدی برای استان محسوب می‌شود.

سال 1400 باید همه آمادگی کامل با بحران کمبود آب را داشته باشند

وی تاکید کرد: باید آمادگی کامل برای رویارویی با بحران کمبود آب در چهارمحال و بختیاری در بین دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای تامین وجود داشته باشد تا برای بحث تامین آب با چالش مواجه نشویم.

 

عباسی در پایان با اشاره به اینکه با وجود مشکلات اقتصادی در کشور بودجه عمرانی و جاری چهارمحال و بختیاری با رشد قابل توجهی مواجه بود، خاطر نشان کرد: کسری اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی در روزهای پایانی سال تا حدودی جبران خواهد شد.

لازم به ذکر است در این دیدار اعضای شورای تامین استان نیز حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها