شهرام کرمی: باند بزرگ کلاهبرداری با غصب عناوین دولتی و حکومتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در کرمانشاه متلاشی شد و اکثر اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۰۸۰۸۴

جام جم آنلاین کرمانشاه، وی تصریح کرد: این باند با غصب عناوین دولتی و حکومتی مردم را اغوا کرده و به بهانه دریافت وام های کم بهره و بلند مدت از آنها مبالغی را دریافت می کردند.


دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه تاکنون در رابطه با این پرونده هشت نفر دستگیر شده اند و یک نفر هم متواری است، اعلام کرد: این پرونده 120 نفر شاکی دارد.


وی با بیان اینکه متهمین این پرونده عناوین اتهامی مختلفی دارند، گفت: علاوه بر اینکه غصب عناوین دولتی و حکومتی مجازات حبس را به دنبال دارد، این متهمین به دلیل اتهامات دیگری همچون معاملات ربوی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سلاح سرد، مشروبات الکلی و ... بصورت جدا مجازت خواهند شد.


مدعی العموم استان افزود: پس از دستگیری دیگر متهم، این پرونده تکمیل شده و به دادگاه ارسال می شود و با صدور رای نهایی، برای پرداخت مطالبات مالباختگان اقدام می شود.


دادستان کرمانشاه در ضمن اینکه از مردم خواست تا هشیاری خود را در برابر چنین پیشنهادات اغوا کننده ای حفظ کنند، گفت: مردم نسبت به این مسئله حساس باشند که اگر فردی علنا اعلام کرد به دستگاه های دولتی و حاکمیتی و انقلابی متصل است، قصد چنین فردی کلاهبرداری و اخاذی است.


وی تاکید کرد: پرونده این کلاهبرداری به صورت قاطع در دستگاه قضایی استان رسیدگی می شود و نتایج آن بعد بعد از صدور حکم دادگاه اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها