سه باند تبهکار که اقدام به جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری کرده و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی بودند با تلاش حفاظت اطلاعات دادگستری استان خوزستان شناسایی و منهدم شدند.
کد خبر: ۱۳۰۸۰۷۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در این باره اظهارداشت: دستگاه قضایی در مسیر تحول خود، در حال برخورد جدی و بدون اغماض با تخلفات درون دستگاهی است و اکنون بیش از هر زمان دیگری، عزم خود را برای مبارزه با فساد جزم کرده است. طی پنج ماه اخیر حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی را شناسایی و منهدم کرده است.
 
انهدام ۳ باند جعل و کلاهبرداری در خوزستان
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: نخستین باند اقدام به جعل اسناد رسمی کرده بودند ، باند دوم نیز جعل الکترونیکی در شبکه CMS دادگستری انجام می‌داد. اما باند سوم که متأسفانه شامل تعدادی از پرسنل ناجا، دادگستری، اداره ثبت اسناد و وکیل بوده‌اند اقدام به کلاهبرداری و اخاذی کرده و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی بوده‌اند که در یک اقدام ضربتی شناسایی و دستگیر شده‌اند.رئیس دستگاه قضایی خوزستان خاطرنشان‌کرد: در این اقدامات با ۳۳ نفر از این افراد که جرم آنها رشوه، تشکیل شبکه ارتشاء، جعل اسناد رسمی، اخاذی، اعمال نفوذ، انتقال مال غیر، جعل و سرقت اسناد رسمی و زمین خواری بوده برخورد قانونی شد.وی تأکید کرد: افرادی که با اقدامات مجرمانه به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب می‌رسانند قطعاً با برخورد قاطعانه و بدون اغماض مواجه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها