استاندار قم بر ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه های اولویت دار در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۰۷۹۹۳

به گزارش جام جم آنلاین قم، بهرام سرمست در دوازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم افزود: باید گزارشات مستمری از پیشبرد برنامه‌های ادارات دولتی به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

وی موانع پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را نیز مورد توجه قرار داد و بیان کرد: دستگاه‌های دولتی باید در بهره‌گیری ظرفیت مدیریت استان برای رفع موانع و مشکلات پیش روی طرح‌ها از مدیران ملی پیشگام باشند.

استاندارقم با تاکید براحداث پروژه‌های اولویت‌دار و درشرف تکمیل در نیمه نخست سال آتی تصریح کرد: پیشنهاداتی که در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شوند باید با جدیت پیگیری گردد.

وی همچنین ویژگی آب و هوایی قم و دارابودن ۳۲۰ روز آفتابی در این شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: جذب سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد شهرک نیروگاه خورشیدی در قم باید در دستور کار مسئولان اجرایی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی زیارتی استان قم خاطرنشان کرد: تهیه سوغات زائر با استفاده از ظرفیت‌هایی همچون احداث کارخانه چادر مشکی و صنعت انگشتر باید در اولویت کاری میراث فرهنگی قم باشد.

در این جلسه دستگاه‌های دولتی گزارش پیشرفت در خصوص مولد سازی اموال دولتی، بافت فرسوده و بازآفرینی شهری، تامین و تفکیک آب شرب و فضای سبز، تامین آب شهرک های صنعتی الغدیر و محمودآباد، تکمیل نمایشگاه بین المللی، ساخت و تکمیل مناطق نمونه گردشگری و تهیه و تدوین سوغات زائر قم را ارائه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها