نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر حمایت نمایندگان از مدیریت شهری، گفت: اقدامات شهرداری در این چند سال اخیر به‌ویژه اطراف حرم مطهر بسیار چشم‌گیر بوده و باید آرام‌سازی سایر خیابان‌های اطراف حرم نیز در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۳۰۷۹۸۰

به گزارش جام جم آنلاین قم به نقل از شهر نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی  با تشریح مسائل شهری پرداخت و اظهار داشت: توسعه شهر باید بر اساس توازن صددرصدی مناطق اتفاق افتاده و این امر نیازمند مدیریت و هماهنگی دقیق همه ارگان‌های اجرای و خدماتی در شهر است.

وی به عقب‌ماندگی تاریخی تعدادی از مناطق اشاره کرد و افزود: متأسفانه بافت قدیمی و تاریخی شهر قم مانند محله‌های خیابان آذر و چهار مردان هنوز مشکلات زیربنایی داشته و از خیابان معلم تا خیابان ۱۵ خرداد حتی یک بوستان مناسب نداریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شهر قم مناطق ۲و ۶ را به‌عنوان مناطق کم برخوردار نام برد و تصریح کرد: امدادرسانی در کوچه‌ها و محله‌های قدیمی بسیار دشوار بوده و باوجود اقداماتی که انجام‌شده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

وی داشتن برنامه منسجم چندساله را تنها راه گشایی مشکلات شهری دانست و بیان کرد: مدیران شهرداری و پرسنل باید برای اجرای این برنامه تلاش کرده و نمایندگان مردم قم در مجلس از این اقدام حمایت می‌کنند.

امیرآبادی تأمین منابع مالی از مجموعه دولت و کمیسیون‌های مختلف را برای اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی مطرح کرد و گفت: برای تأمین منابع مالی نیازمند وحدت و همراهی و هم‌دلی همه ارگان‌ها در شهر قم هستیم.

وی ظرفیت‌های استان قم را برای اجرای پروژه‌های تیمی قابل‌توجه دانست و خاطرنشان کرد: برای جذب سرمایه و بودجه برای پروژه‌های ملی باید برنامه استان و شهر قم مشخص و معلوم بوده و دورنمایی هر پروژه مشخص باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اعضای شورای اسلامی شهر قم را افرادی لایق و توانمند در کار تیمی معرفی کرد و افزود: مردم در انتخابات افراد توانمندی را انتخاب کرده و با دوری از دعواهای حزبی مانع ضایع شدن حقوق مردم می‌شوند.

وی انتخاب شهردار مناسب را در توسعه و خدمت به مردم بسیار مهم خواند و تأکید کرد: با عملکرد مثبت مسئولان و خدمت به مردم، نمایندگان انگیزه حمایت بیشتر از مدیران را داشته و باید همه دست‌به‌دست هم داده تا با ایجاد فضای هم‌دلی شاهد رشد و آبادی در شهر باشیم.

امیرآبادی در ادامه به اقدامات خوب شهرداری در ساماندهی اطراف حرم اشاره و بیان کرد: بعد از اجرای پیاده راه خیابان انقلاب و خیابان ارم قدم بعدی اجرای ادامه این پروژه به سمت چهارراه شهدا بوده تا مردم با آرامش در این مناطق قدم بردارند.

وی از خرید ماشین‌های برقی برای تردد سالمندان خبر داد و تأکید کرد: اقدامات شهرداری در این چند سال اخیر به‌ویژه اطراف حرم مطهر بسیار چشم‌گیر بوده و باید آرام‌سازی سایر خیابان‌های اطراف حرم نیز در دستور کار قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها