رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی

اختصاص 100 میلیارد تومان به توسعه راه های روستایی استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری اعتباری بالغ بر 905 میلیارد ریال از محل منابع تبصره 19 استانی و ملی برای اجرای پروژه های عمرانی استان اختصاص یافته است
کد خبر: ۱۳۰۷۸۵۲


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری اعتباری بالغ بر 905 میلیارد ریال از محل منابع تبصره 19 استانی و ملی برای اجرای پروژه های عمرانی استان اختصاص یافته است.
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، داود بهبوی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری اعتباری بالغ بر 905 میلیارد ریال از محل منابع تبصره 19 استانی و ملی به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی برای اجرای پروژه های عمرانی استان اختصاص و از این رقم، 797 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه طبق آیین نامه اجرائی تبصره 19 قانون بودجه سال 99، سهم آورده دولت حداکثر 30 درصد و حداقل آورده بخش خصوصی 70 درصد است، افزود: به این ترتیب امکان سرمایه گذاری در بخش اعتبارات استانی به میزان 1080 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی وجود خواهد داشت و هر دو بخش در مجموع ظرفیت اجرای 1543 میلیارد ریال طرح عمرانی را خواهند داشت.
بهبودی تصریح کرد: با انجام مکاتبات لازم و پیگیری های صورت گرفته از دستگاه های اجرائی، پروژه های موضوع تبصره 19 احصاء و موافقت‌نامه آنها مبادله و اطلاعات لازم در سامانه بازار الکترونیک طرح های عمرانی بارگذاری شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به اینکه تاکنون دو قرارداد مشارکتی در بخش اعتبارات استانی به میزان 1186 میلیارد ریال منعقد شده که پیش ناز اعتبارات دولتی است، جذب اعتبارات تخصیص یافته استانی 100 درصد خواهد بود.
بهبودی اذعان داشت: با استفاده از ظرفیت بنیاد علوی، خودیاری اهالی، مشارکت بخش خصوصی و تبصره 19 اعتباری به مبلغ هزار میلیارد ریال جهت پروژه های عمرانی در بخش راه روستایی، اعتباری به مبلغ 186 ریال در بخش کشاورزی و اعتباری به مبلغ 108 میلیارد ریال جهت پروژه های عمرانی بخش فرهنگی هزینه خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: در حوزه پروژه های استانی ویژه و ملی، وزارتخانه های ذیربط متولی جلب مشارکت بخش خصوصی هستند.
وی اضافه کرد: با مکاتبات و پیگیری های مکرر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شرکت آب منطقه ای و مشارکت بهره برداران بخش کشاورزی، اعتباری به مبلغ 216 میلیارد ریال برای شبکه آبیاری و زهکشی آیدغموش در اراضی به مساحت 1240 هکتار و مبلغ 226 میلیارد ریال برای شبکه آبیاری و زهکشی سهند در اراضی به مساحت 1520 هکتار از محل اعتبارات ملی تبصره 19 با تخصیص 100 درصد تامین شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها