رییس شبکه بهداشت و درمان قشم از ثبت ۷ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی و قرنطینه روستای برکه خلف قشم خبر داد.
رییس شبکه بهداشت و درمان قشم از ثبت ۷ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی و قرنطینه روستای برکه خلف قشم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۷۶۰۸
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان ،رییس شبکه بهداشت و درمان قشم از ثبت ۷ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی و قرنطینه روستای برکه خلف قشم خبر داد.

حمیدرضا بهزادی  در جلسه شورای سلامت روستای برکه خلف که با حضور بخشدار شهاب، شورای اسلامی، دهیار  و جمعی از مسوولین برگزار  شد،  از شناسایی ۷ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی در روستای برکه خلف خبر داد.

وی ادامه داد:  روستای برکه خلف قرنطینه و سایت گردشگری دره ستارگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: برخی از نیروهای شرکت نفت فلات قاره قشم با توهین و تهدید، مستندات و برگه‌های تیمی که برای انجام تست کرونا به آنان مراجعه داشتند را پاره کرده‌اند.

بهزادی اضافه کرد: اهانت و رفتار خارج از عرف شرکت نفت فلات قاره قشم با بازرسان و نمایندگان بهداشت ودرمان این جزیره قابل پذیرش نیست.

این مقام مسئول افزود: این شرکت با توهین و تهدید، مستندات و برگه‌های تیمی که برای بررسی، انجام تست کرونا و غربالگری بهداشتی به آنان مراجعه داشتند را پاره کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: چنین رفتارهای ناشایستی نسبت به کادر بهداشت را پیش از این نیز در شهرهای درگهان و طبل شاهد بوده‌ایم و قطعاً موضوع را از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌کنیم.

بهزادی ادامه داد: عروسی‌ها، عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شناورهای فعال در اسکله‌های گردشگری و همچنین خانه‌های اجاره‌ای فاقد مجوزی که در سطح جزیره فعال هستند، سه معضل عمده مقابله با گسترش کرونا در جزیره قشم بشمار می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها