با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۰۷۵۸۳

به گزارش جام جم آنلاین اصفهان، امیر رضا نقش رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در مراسم افتتاح سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات که با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این دانشگاه انجام شد اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح رسمی سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات در این واحد بودیم تا ارتباط مستقیم با صنعت، حمایت از کارآفرینان و ایده‌های نو در دانشگاه برقرار شود.
امیررضا نقش با بیان اینکه فراخوان جذب ایده و افراد خلاق برای این سرا به زودی انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: به یاری خدا این سرا می‌تواند نقش بسزایی در بهبود صنعت ساخت طلا و جواهر استان اصفهان داشته باشد.
وی تصریح کرد: پیرو خواسته ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برای برقراری ارتباط مستحکم با صنعت، حل مسئله و جامعه محور شدن دانشگاه آزاد و تبدیل شدن آن به دانشگاه اجتماعی در نسل چهارم دانشگاه‌ها، مفهوم‌سازی سراهای نوآوری ایجاد شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با تاکید بر اهمیت صنعت ساخت طلا و جواهر اظهار کرد: با توجه به وجود ۶۰ درصد صنعت ساخت طلا و جواهر کشور در استان اصفهان، تصمیم به ایجاد سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهر گرفتیم.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد یک دانشگاه جامع است که همه رشته‌های مرتبط با این صنعت از جمله رشته مهندسی مواد را ارائه داده است و در نظر داریم همه رشته‌ها حتی رشته حقوق و حسابداری را با این مجموعه درگیر کنیم تا نوآوری‌هایی در این زمینه داشته باشیم.


نقش با بیان اينکه در این سرا سعی کردیم معیار‌های فناوری را در کنار هم جمع کنیم تصريح کرد: مجوز شتابدهنده سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات با پی گیری های صورت گرفته هفته گذشته صادر شد و یکی از ساختمان‌های موجود در ورودی دانشگاه را که قبلا بلااستفاده بود به این امر اختصاص دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها