مدیر پروژه پیشگیری خشونت دادگستری استان مرکزی:

400 اثر به جشنواره فیلم "شراره در شمعدانی‌ها" واصل شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران :

مصرف مواد مخدر باعث مرگ 58 نفر در مازندران شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون 58 نفر به دلیل سوء استفاده مواد مخدر در استان جان باختند که نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است ....
کد خبر: ۱۳۰۷۵۳۱

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، احمد مظفری در جمع خبرنگاران شمار کمپ‌ های ترک اعتیاد را در استان 51 واحد عنوان کرد و گفت: با توجه به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، این کمپ‌ ها با ظرفیت 850 نفر در حال فعالیت هستند.

وی ظرفیت کلی کمپ‌ ها را هزار و 800 نفر عنوان کرد و افزود : در حال حاضر کمپ‌ ها با ظرفیت 50 درصدی در حال فعالیت هستند.

دبیر شورای هناهنگی مواد مخدر مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون قریب به 6 هزار نفر در کمپ ها پذیرش شدند که از این تعداد 700 نفر نیز با احکام قضائی بوده اند.

مظفری به فعالیت 13 مرکز کاهش آسیب در استان اشاره کرد و گفت: حدود 3 هزار نفر در این مراکز معتادان متجاهر هستند.

وی با بیان اینکه 59 مرکز درمان سرپایی و بازتوانی در استان فعالیت می کنند، افزود : بیش از 7 هزار نفر در این مراکز خدمات دریافت کردند.

مظفری ادامه داد: مرکز ماده 16 استان برای جمع آوری معتادان مهیا شد و برای تکمیل و تجهیز آن نیازمند مشارکت دستگاه های مختلف است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران مجموع کشفیات استان در سال جاری را 6 تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر اعلام کرد که نسبت به مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است؛ از این میزان 5 تن توسط پلیس انتظامی و مواد مخدر و 1.5 تن توسط اطلاعات استان کشف شده است.

مظفری یادآور شد: سرجمع 118 باند قاچاق مواد مخدر در قالب دو هزار و233 طرح و عملیات توسط دستگاه‌ های مختلف در استان کشف شده است و با دستگیری بیش از6 هزار خرده فروش شمار دستگیری شدگان به بیش از 10 هزار نفر رسیده است.

وی ادامه داد: روزانه 32 نفر در استان به دلیل جرایم مرتبط با مواد مخدر در استان دستگیر می ‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها