به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع خبرنگاران از ابتلای ۲ مازندرانی به ویروس جهش یافته کرونا خبر داد و گفت : آزمایش یک زن و یک مرد به ویروس جهش یافته کرونا در شهرستان های آمل و قائم شهر مثبت اعلام شده است و در حال حاضر با خانواده خود در قرنطینه خانوادگی تحت کنترل و مراقبت های خانگی هستند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند