مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی؛

برگزاری کنگره ملی 17هزار زن شهیده، جانباز و آزاده در مشهد

درسالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز افتتاح شد

همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام و فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمارستان اعصا و روان فجر تبریز افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۰۷۰۷۹
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی، همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام و فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمارستان اعصا و روان فجر تبریز افتتاح شد.
این بیمارستان در چهار طبقه و با امکانات و تجهیزات مدرن برای ارایه خدمات درمانی و توان بخشی به جانبازان هشت سال دفاع مقدس ساخته شده است که پیشتر فاز اول آن به بهره برداری رسیده بود و فاز دوم آن امروز افتتاح شد و فاز سوم آن نیز  به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این بیمارستان و گفت وگو با خبرنگار  ایرنا، افزود: این مرکز درمانی تخصصی در مساحتی به وسعت 6 هزار و 300 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد و 300 میلیون تومان ساخته شده است.
عباس پورحسن اضافه کرد: ظرفیت بیمارستان فجر تبریز به تعداد 110 تخت تعریف شده است که تعداد 20 تخت آن به بیماران اعصاب و روان زنان اختصاص دارد و این بخش برای اولین بار در سطح آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور ایجاد و راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه تمامی خدمات درمانی و دارویی در بیمارستان فجر تبریز برای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران رایگان است، اظهار داشت: تمامی رایزنی ها و اقدامات اداری برای تامین هزینه های درمانی این افراد با بیمه دی طی شده است و از صفر تا 100 خدمات این مرکز برای جانبازان عزیز رایگان خواهد بود.
پورحسن یادآور شد: در صورت خالی بودن تخت های بیمارستانی در این مرکز درمانی ارایه خدمات به سایر مردم و قشرهای مختلف نیز امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه تعداد جانبازان دوران دفاع مقدس آذربایجان شرقی ۲۴ هزار و ۳۲ نفر است، اظهار داشت: از این تعداد ۳۷۱ نفر را جانبازان بالای ۷۰ درصد تشکیل می دهند و تعداد ۱۳ هزار و ۸۰۶ نفر نیز جانبازان زیر ۲۵ درصد هستند و جانبازان بالای ۲۵ درصد استان هم ۱۰ هزار و ۲۲۶ می باشد.
پورحسن تعداد جانبازان بانوی استان را نیز  ۲۹۱ نفر اعلام و اضافه کرد: بر اساس آخرین آمارها تعداد جانبازان مدافع حرم آذربایجان شرقی نیز ۱۷ نفر ثبت شده است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها