«تپش» این هفته حوادث مرگبار انفجار گاز شهری را بررسی کرده‌ است

بمب در خـانه

حوادث مازندران؛ انفجار گاز

انفجار گاز در بابلسر ۳ مصدوم برجای گذاشت

انفجار گاز در یک ساختمان شهرک دریاکنار بابلسر ۳ مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۳۰۷۰۴۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سیدکاظم جلیلیان رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه انفجار گاز در یک ساختمان شهرک دریاکنار بابلسر ۳ مصدوم بر جای گذاشت، افزود: نشت گاز در شهرک دریاکنار بابلسر موجب انفجار شد و ۳ مصدوم را به همراه داشت.
 
انفجار گاز در بابلسر ۳ مصدوم برجای گذاشت
وی گفت: در اثر این انفجار یک خانم و یک دختر۱۳ساله دچار سوختگی شدند و یک پسر۱۲ساله در اثر پرت شدن به دلیل موج انفجار دچار ترومای شدید سر و ایست قلبی و مشکل تنفسی شد.
جلیلیان افزود: پس از اطلاع از حادثه پایگاه‌های اورژانس ۱ و ۲ شهری بابلسر به محل حادثه اعزام شدند که پسربچه ۱۲ساله توسط پایگاه یک احیای قلبی ریوی پیشرفته شامل اینتوباسیون،ماساژقلبی،تزریق اپی نفرین و وصل به دستگاه شوک صورت گرفته است و دوم مصدوم دیگر شامل مادر و دختربچه نیز توسط پایگاه شماره ۲ اورژانس شهری بابلسر به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار منتقل شدند.
 
انفجار گاز در بابلسر ۳ مصدوم برجای گذاشت
به گزارش فارس مادر ۳۹ ساله و دختر ۱۳ که دچار سوختگی شدند پس از اقدامات اولیه درمانی با بالگرد از بیمارستان امام خمینی فریدونکنار به بیمارستان سوختگی شهید زارع ساری انتقال داده شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها