حوادث بین الملل؛ آفریقای جنوبی

شکارچی قهاری که خودش شکار شد!

راننده یک پارک سافاری در آفریقای جنوبی که کارش ردیابی و معرفی حیوانات وحشی به گردشگران خارجی ثروتمند برای شکار آن‌ها بود توسط شیرها شکار شد.
کد خبر: ۱۳۰۶۸۷۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، یک راننده محلی در آفریقای جنوبی که در یک مجموعه حیات وحش وظیفه ردیابی و معرفی حیوانات وحشی به گردشگران ثروتمند برای شکار آن‌ها را برعهده داشت توسط دو شیر زنده زنده خورده شد. «مالیبونگوه اِمفیلا» ۲۷ ساله در حال ردیابی یوزپلنگ بود که در کمین دو شیر گرفتار شد و جانش را از دست داد.
 
شکارچی قهاری که خودش شکار شد!
بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حادثه هنگامی رخ داد که این مرد جوان با دیدن ردپای یوزپلنگ از خودروی جیپ خود پیاده شده و در حال رصد ردپا بود. او تنها ۲۰ متر ردپای یوزپلنگ را تعقیب کرده بود که ناگهان دو شیر جوان که در پشت یک کنده درخت کمین کرده بودند به وی حمله ور شدند. این اتفاق در لوج سافاری ماراتابا واقع در زمین‌های ۲۲ هزار هکتاری پارک ملی ماراکله در آفریقای جنوبی رخ داد.
 
شکارچی قهاری که خودش شکار شد!
سخنگوی پلیس محلی تایید کرد که هر دو شیر پس از این حادثه با شلیک گلوله کشته شدند. این سخنگوی پلیس در این باره گفت: «قربانی راننده پرکاری بود. شغل او پیدا کردن حیواناتی مانند فیل یا شیر و معرفی آن‌ها به گردشگران بود. آخرین بار در حالی که قربانی از خودروی خود پیاده شده و سرگرم رصد ردپای یوزپلنگ بود به دام دو شیر گرفتار و توسط شری‌ها خورده شد.»
بنا به گزارش رسانه‌های محلی آفریقای جنوبی مدیرعامل و صاحب این مجموعه حیات وحش «رابرت مور» نام دارد که برای هر شب اقامت در آن مبلغ ۷۵۰ یورو از گردشگران دریافت می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها