کلاهبرداران همچنان در سایت‌های همسریابی جولان می‌دهند

خواستگار قلابی: من فقط 30 شاکی دارم!

حوادث تهران؛ کلاهبرداری

شکار مرد هزار‌چهره در مترو

مرد هزار‌چهره که با شیوه‌ای عجیب در مترو طعمه‌هایش را شکار می‌کرد‌، در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۱۳۰۵۱۰۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، راز کلاهبرداری‌های عجیب مرد هزار‌چهره با شکایت یک سرباز در پلیس مترو فاش شد. سرباز جوان در شکایت خود گفت: در مترو با مرد جوانی آشنا شدم که مدعی بود با دفتر یکی از وزرا در ارتباط است و می‌تواند کاری کند من ادامه خدمتم را در شهر خودم بگذرانم. از من خواست برای این‌که این کار را انجام دهد، به او اعتماد کنم و برای نشان دادن اعتمادم، گوشی خود را به او بدهم تا به آن سوی خیابان برود و برگردد. به حرف‌هایش اعتماد کردم که وقتی به آن سوی خیابان رفت با سرقت گوشی‌ام گریخت.
 
شکار مرد هزار‌چهره در مترو
بعد از این شکایت تحقیقات پلیس آغاز و مشخص شد‌ متهم به این شیوه از افراد دیگری نیز سرقت و خود را فرزند یکی از تهیه‌کنندگان، کارگردانان یا کاپیتان و مربی تیم‌های فوتبال یا منتسب به دفتر وزرا و نمایندگان مجلس معرفی کرده است.
در ادامه تحقیقات شیوه دیگری از کلاهبرداری او فاش شد. تحقیقات نشان داد، در تماس با بنکداران محموله برنج و خرما خریده و از آنها خواسته محموله را به انباری ارسال کنند. در آنجا هم با چرب‌زبانی راننده را فریب داده و بار را سوار وانت کرده و گریخته است.
سرهنگ عطااللهی، رئیس پلیس متروی تهران در این‌باره گفت: با به دست آمدن چهره متهم‌، او تحت‌تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد. تاکنون این فرد با همین شگرد، ۸۳‌گوشی، کیف‌، کیف لب‌تاب و مدارک و همچنین سه محموله ۶۰‌میلیون تومانی خرما و سه محموله صد میلیون تومانی برنج سرقت کرده است. افرادی که از متهم شکایت دارند‌، می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس مترو در ایستگاه امام‌خمینی (ره) مراجعه کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها