با حضور مدیران کانون های فرهنگی،هنری خواهر مساجد استان بوشهر؛

زن تراز انقلاب اسلامی باید الگوی زهرایی داشته باشد 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان با اشاره به فعالیت 850 کانون فرهنگی وهنری مساجد در استان گفت : هم اکنون 60 هزارنفردراستان عضو این کانون ها هستند.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۶۷

به گزارش جام جم آنلاین یزد ،مصطفی سالاری در نشست خبری آنلاین با اصحاب رسانه استان اظهارداشت : 850 کانون فرهنگی وهنری مساجد در استان فعالیت دارند که بیش از 60 هزارنفردراستان عضو این کانون ها هستند و با توجه به وجود بیش از 3 هزار مسجد در استان، این تعداد عضویت مناسب استان نیست .

وی افزود : تاسییس کانون های فرهنگی وهنری مساجد در سال 1372 نقطه عطفی در این حوزه بود و هدف از تشکیل این کانون ها ،رونق بخشی به مساجد و جذب نوجوانان و جوانان به مساجداست و هم اکنون 26هزار کانون در کشور با بیش از2.5میلیون نفر عضو درحال فعالیت هستند .

سالاری در خصوص عملکرد کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان گفت : درحال حاضر 304کتابخانه مخزن دارو 169 کتابخانه باز در کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان وجود دارد و هم اکنون طرح های متنوعی ازجمله کاروان دانایی، قراردانایی، جام باشگاههای کنتابخوانی  و شنبه ها ی کتاب  دراین کانون ها اجرا می شود.

این مسئول تصریح کرد: هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا»  به میزبانی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان در رشته ها ی سرود، طراحی پوستر، داستان نویسی و مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزارمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها