امروزه رقابت در دنیای کسب و کارها بسیار بالا رفته است و مدیران کسب و کارها همگی به دنبال راه هایی هستند که از رقبای خود عقب پیشی بگیرند. یکی از بهترین راه ها وارد شدن به دنیای دیجیتال و آنلاین است.
کد خبر: ۱۳۰۶۶۳۸

دنیای دیجیتال بزرگ است در نتیجه باید راهی را که انتخاب می کنید درست باشد. برای مثال حضور در اینستاگرام، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و ... همگی می توانند کسب و کار شما را معرفی و برای شما کسب درآمد کنند.

چرا کسب و کار من نیاز به اپلیکیشن موبایل دارد؟

طراحی اپلیکیشن به دلیل مزیت های بسیاری که دارد به پیشرفت کاری شما کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه مزیت های طراحی اپلیکیشن رو نسبت به طراحی سایت و اینستاگرام را برای شما شرح خواهیم داد.

چه اپلیکیشنی طراحی کنیم که مناسب کسب و کار ما باشد؟

بهتر است قبل از طراحی اپلیکیشن درخواست جلسات تخصصی مشاوره دهید. طراحی اپلیکیشن فرآیندی پیچیده تر و پر هزینه تری نسبت به طراحی سایت است بنابراین نیاز است که قبل از طراحی آن مشاوره های تخصصی دریافت کنید. برای داشتن اپلیکیشن حرفه ای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن اهمیت بالایی دارد.

طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارهای بزرگ و برای کسب و کارهای کوچک در حال رشد هستید نیاز است. برای مثال شما می توانید با توجه به زمینه کاری خود که دارید اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن املاک، اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، اپلیکیشن آموزشی، اپلیکیشن خدماتی، اپلیکیشن سوپرمارکت، اپ تماس تصویری، اپ شبیه دیوار یا اپ نیازمندی برای سیستم عامل اندروید و سیستم عامل ios طراحی و در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

مزیت های داشتن اپلیکیشن برای کسب و کارها

داشتن اپلیکیشن در دنیای امروز و به ویژه دوران کرونا که همه به دنبال خریدهای آنلاین و اینترنتی هستند ضروری است زیرا اپلیکیشن در نسبت به سایت در دسترس تر است و کار با آن آسان تر می باشد. ارتباط مداوم و نزدیک تر با مشتری، به روز رسانی و ارتقا اپلیکیشن در زمان کوتاه تر.

اگر اپلیکیشن شما آفلاین باشد که در همه زمان کاربر می تواند به راحتی و با سرعت بالا نیاز خود را رفع کند. درست است که طراحی اپلیکیشن در ابتدا هزینه بالاتری دارد اما در ادامه کار و بعد از روی کار آمدن اپلیکیشن هزینه ها به شدت کاهش می یابد و بهتر است بگوییم که اپلیکیشن شما به سود می رسد و شما می توانید از آن کسب درآمد کنید.

جذب مشتریان بیشتر مهم ترین مزیت ساخت اپلیکیشن

  • اپلکیشن های موبایل از جذابیت بیشتر برای مشتریان برخوردار است.
  • در دسترس بودن گوشی های تلفن همراه و راحتی جستجو و انجام کارها با آن باعث شده است افراد تا جایی که امکان دارد کارهای خودر ا با استفاده از اپلیکیشن انجام دهند. زیرا بیشتر سایتها نسخه موبایل مناسب ندارند.
  • اپلیکیشنی کاربر پسند طراحی کنید تا کاربران با معرفی آن به دوستان و آشنایانشان موجب گسترش آن شود.
  • در اپلیکیشن به راحتی می توان محصولات و خدمات را معرفی کرد.
  • تخفیف ها، جوایز و ... سریع تر و راحت تر در اختیار مشتریان قرار می گیرد که باعث محبوبیت اپ شما بین مشتریان خواهد شد.

مزایای طراحی اپلیکیشن باکیفیت

اپلیکیشن هایی که طراحی می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا رضایت کاربر را جلب کند. برای داشتن اپلیکیشن حرفه ای باید شرکت و طراحان اپ حرفه ای را انتخاب کنید که در ادامه آن را به شما معرفی می کنم. در ادامه به چند مورد از مزیت های اپلیکیشن با کیفیت اشاره می کنیم:

  • ایجاد یک مزیت رقابتی و افزایش خرید مشتری
  • کاهش زمان توسعه و اصلاح اشتباهات
  • افزایش بهره وری با تجربه کاربری بهتر
  • حفظ مشتری با طراحی یک اپلیکیشن زیبا
  • هزینه پشتیبانی کمتر و کاهش فشار روانی کاربران

 

چرا کسب و کار من نیاز به اپلیکیشن موبایل دارد؟

طراحی اپ موبایل با هدف آسان سازی کارها

امکاناتی که در اپلیکیشن های موبایل وجود دارد کار را برای کاربران آسان و راحت کرده است. اپلیکیشن ها اکثر نیازهای مشتریان از قبیل انجام خدمات بانکی، درخواست تاکسی آنلاین، خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک، خرید محصولات و کالاهای مورد نیاز، یادگیری آموزش های مختلف و ... رفع می کنند. اپلیکیشن ها به علت در دسترس بودن، راحتی کار با آنها، جذابیت در هنگام استفاده، سرعت و امنیت بالا در بین مردم جامعه محبوب هستند. صاحبان کسب و کارها برای عقب نماندن از قافله تکنولوژی تمایل به طراحی اپلیکیشن دارند.

مزیت طراحی اپلیکیشن برای کاربران

اپلیکیشن علاوه بر داشتن مزیت برای کارفرماها برای کاربران نیز دارای مزیت است که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • دریافت خدمات و پشتیبانی بهتر
  • برخورداری از تخفیف ها و جوایز گوناگون در طرح های مختلف
  • و ...

شرکت طراحی اپلیکیشن کیان تجارت

شرکت نرم افزاری کیان تجارت در زمینه طراحی انواع اپلیکیشن های حرفه ای در زمینه های مختلف فعالیت می کند. همچنین تیم ما در کنار طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت، سئو سایت، تبلغیات گوگل را به صورت حرفه ای انجام می دهد. مشاوران و کارشناسان ما با تحلیل و بررسی کسب و کار شما اپلیکیشن یا سایت را مطابق نیاز شما طراحی و اجرا می کنند.

طراحی اپلیکیشن و یا سایت شامل مراحل طراحی وایرفریم، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، کد نویسی، پیاده سازی، تست نسخه و تحویل آن به کارفرما می باشد. همچنین مجموعه کیان تجارت تا یکسال از پشتیبانی رایگان ارائه می دهد.

از آنجایی که طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می توانند مکمل یکدیگر باشند در صورتی که تصمیم به طراحی هر دو به طور همزمان داریدتیم ما یک همگام سازی میان سایت و اپلیکیشن ایجاد می کند.

کیفیت خدمات ارائه شده در کیان تجارت

کاربران و خریداران می توانند قبل از انجام سفارشات خود در وب سایت کیان تجارت ابتدا یک سری از نمونه کارها را مورد بررسی قرار داده و در صورت مورد پسند بودن کیفیت خدمات ارائه شده با برقراری تماس با همکاران و کارشناسان ما پاسخ سوالات خود را جویا شده و سفارش خود را به ثبت برسانید. خدمات وب سایت ما توسط تیم مجرب و برنامه نویسان بسیار ماهر و زبده انجام شده و شما می توانید با خیال راحت از کیفیت و نتیجه خدمات، شرکت کیان تجارت ما را انتخاب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها